High tea...


Dát stond vandaag op het program van mijn dochter. Héél veel lekkernijen en heel veel vriendinnen...en dan liever even het huis voor hun alleen ;). Nou prima hoor....wij vermaken ons wel!
Dus vertrokken wij op deze prachtige zomerse 1 oktober naar Zeeland! Jawel..want ik had pas het weblog van Lupineke (klik) gelezen! Zij vertelde over de open dag van 'De Grote Verleiding' in Kruiningen en dat leek mij wel wat! En wie weet zou ik Lupineke zelf ook nog kunnen ontmoeten...wie weet!
Dus zo gezegd, zo gedaan....een leuke autorit bracht ons in Kreuningen waar we eerst een lekkere zoete Zeeuwse bolus hebben gegeten. Tsja...daar moet ik toch nog een paar keer goed op oefenen want die ik maak zijn lekker maar deze waren záliggg!! En toen naar die andere grote verleiding...



Toen wij binnen kwamen zei manlief al meteen...hmm...dat is een walhalla voor jou! En inderdaad...kramen met (h)eerlijke producten en een heel gezellige sfeer.
Na wat groenten te hebben gekocht zochten mijn ogen naar een kaaskraam...en jawel..gevonden! En zo ontmoette ik dus Lupineke! Wat was dat leuk zeg!!
Heel gezellig gekletst (gespreksstof genoeg hé ;)) en daarna werd ik zomaar verwend met een heerlijk stuk kaas! Nogmaals dank je wel Lupineke!!


Ook nog heerlijke jam en sap gekocht en daarna zijn we richting de Oosterschelde gegaan naar het plaatsje Wemeldinge. En wat was het daar mooi aan het water!! De kleur van de lucht was vrijwel hetzelfde als de kleur van het water en dat leverde een heel speciale sfeer op!


Van daaruit nog even gewandeld in Zierikzee, daar waren wij al eens eerder geweest...een leuk plaatsje!





En zo weer naar huis....een dag met een Gouden randje!

Reacties

  1. Lieve Petra, wat ontzettend leuk om jou, man en zoontje in het echt te ontmoeten! Ik was zo verrast, hopelijk hebben we een volgende keer wat meer tijd om te kletsen :) Fijn dat jullie zo'n heerlijke dag gehad hebben, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad zo te zien en te lezen.
    Toch wel erg he, je eigen huis uitgestuurd worden haha, maar.....je hebt het leuk ingevuld!
    x sterhartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o vergeten te zeggen, wat ziet je blok er weer mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra, vanmorgen toen ik bij Lupineke was wilde ik al hier lezen, maar toch weer vergeten. Toen ik je voor mijn vakantie weer terug had gevonden wilde ik je volgen maar dat wilde niet lukken. Nu is het gelukt!
    Dank voor je lieve reactie. Ik heb er ook weer zin in, maar hoop wel dat mijn oude vertrouwde blog weer terugkomt.
    Ik heb genoten van Lupineke's en jouw verslag van de dag en de ontmoeting. Echt leuk!
    Ik zie dat jij in het bezit bent van zo'n prachtige pop van Anouk. Zij staat ook nog op mijn lijstje om over te bloggen en die lijst wordt alleen maar langer.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De high tea was vast een succes. Wat zullen ze samen gesmuld hebben van al het lekkers. Jullie dag was ook geweldig. Heerlijk zo'n dag op pad en ook nog iemand ontmoeten. Leuk is dat altijd.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...