Ienie miniesokjes...

Kijk toch eens hoe mooi het bos al kleurt...nog redelijk groen maar elke dag zie ik al meer bruintinten verschijnen....


En dan kom je zomaar een eigenwijs, heel brutaal en vooral héél mooi kipje tegen...



Een heerlijke dag waar manlief ook nog eens had voorgesteld om te gaan koken en dat deed hij lekker uitgebreid, voor ieder wat wils!

En zo kon ik lekker gaan zitten breien...

Ooh wat vind ik het toch leuk om van die kleine babysokjes te breien....en ik ben niet de enige, kijk maar eens bij Lupineke! (klik) Ik had aan één paar genoeg ;) en ik heb herfstsokjes gebreid voor een heel lief klein meidje.


En zo zag mijn bord er 's avonds uit...yammie...Gado gado!!!



En dat terwijl hij het zelf niet lust maar wel weet hoe dol ik erop ben! Is hij lief of is hij lief? ;)

Reacties

  1. hij is lief! Mooie sokjes geworden trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm Gado gado dat is lekker!!!
    Groetjes van,

    Beertje Zonn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, de herfsttijd! Wat zijn je sokjes superlief geworden, echt schatjes! Mooie wol, welke is het? Dank voor de link trouwens, heel lief! Enne, jij boft echt met je keukenprins, jammie! Leuk bord ook! Wat heeft hij nou zelf gegeten? Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net een prachtig schilderij je eerste foto, wat een mooie plek. Kippetje liep te scharrelen.
    Mooie sokjes en heerlijk warm, komen nu al goed van pas. Bij Lupineke was dat zo'n mooi gezicht 6 kleine sokjes op een rij.
    Maar goed dat ik al gegeten heb, jammie!
    Fijne avond, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, hij is LIEF.
    Wat een schattige sokjes zijn dat in die verlooptint.
    Volgens mij heeft de kip zelf ook sokken aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een man heb jij!!!! en wat ben jij een lieve vrouw!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de sokjes zo mooi geworden en de natuurfoto in het bos is ook een plaatje! Wat kan de herfst toch mooi zijn met al die prachtige kleuren, ik hou echt van dit seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh nu maak je me jaloers Petra, een man die voor je kookt en hoe! Ach ik mag niet klagen met alles wat mijn lieve Jan doet, maar koken, nee dat doet ie niet.
    Schattige sokjes heb je gemaakt, heerlijk werkje vind ik dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...