Bijzonder...

dat twee vrolijke enthousiaste mannen het breien weer helemaal hip laten worden, ook de boekhandel bij ons op de laan heeft een etalage aan hun breisels gewijd...




Bijzonder dat op mijn balkon in november, zo'n 11 meter boven de grond...met slechts een voeg en een hek als bodem....dit plantje nog steeds een bloempje voor mij tovert ...



Bijzonder dat ik deze week op dit zelfde balkon de was nog steeds heerlijk buiten kon drogen...



En....omdat wij zo hoog en droog wonen....ik iedere dag zó kan genieten van al die mooie luchten die mij elke keer weer doen beseffen hoe dankbaar ik ben voor al die bijzondere dingen in mijn leven...




Ik wens jullie een mooi en bijzonder weekend toe!

Reacties

  1. Wouw, wat een prachtige luchten, en dat zo maar vanuit je huisje..! Ik snap je helemaal!! Wat een gezellige etalage hebben ze met de kerstballen gemaakt! Ziet er heel sfeervol uit! Ben je zelf ook al aan de 'bal'? Fijn weekend, groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto´s dat is inderdaad genieten als je daar elke dag vrijuit naar kunt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie Foto,os en het is een prachtige etalage liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt wel zeggen dat Nederland in de ban is van de gebreide kerstballen. Leuke etalage!
    Je foto van het shaduwwasje vind ik ook erg leuk.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig he?! die twee scandinavische heren die samen kerstballen breien...

    Je hebt weer schitterende foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mooie foto's gemaakt.
    Beren groetjes van,

    Beertje Zonn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Petra, je schaduwfoto vind ik heel mooi, ik had je daarover ook nog een mailtje willen sturen.
    Je kunt het naar het blog van Margo sturen en ook naar Marieke, de gegevens staan op haar website.
    Ik ben ook al weer wasjes aan het verzamelen, dan heeft ze zo voldoende voor een tweede boek.
    Welterusten voor zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...