Kostbare momenten...

Heerlijk als deze sfeer in huis hangt...



Zelf ga ik vanavond  toch ook echt aan de slag want behalve een surprise ga ik ook nog een Pietenpak maken. Heel eenvoudig hoor want ik houd juist zo van eenvoud.
Maandag zal ik jullie laten zien wat het is geworden;).

En wat zijn nog meer Kostbare momenten?
Daar schrijft Pauline(klik) regelmatig over, ik volg haar blog graag!
Volop recepten, creativiteit én....prachtige foto's! En daar hou ik van!!!
En zo vond ik bij haar onlangs een patroon van een baret, dat vind je hier (klik).
Meteen heb ik de breipennen opgepakt en ben aan de slag gegaan nadat ik mooie angora tweed van Drops erbij gezocht had.

Dit is 'm geworden, hij zit perfect en is heerlijk warm.


En dit vond ik ook nog op de deur van dochterlief...

Ja...daar word ik vrolijk van!








Reacties

  1. Wat een heerlijke muts is dat geworden. Eerst krijgen we veel regen en wellicht dan kou, kun je hem lekker opzetten.
    Surprise, surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doet me terug denken aan vroeger... Mijn dochter hing ook zulke briefjes aan haar slaapkamerdeur.
    Die muts is echt prachtig Petra!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig al die briefjes in huis en zo spannend allemaal.
    Je muts lijkt me heerlijk warm.
    Veel succes met je eigen surprise.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een heerlijk logje Petra, als ik die briefjes zie krijg ik weemoedige gedachten, want hier komt Sint voor het eerst dit jaar zonder surprises... :( Ik hoop dat de kinderen het zo missen, dat ze dit volgend jaar weer wel willen doen! Je baret is prachtig geworden, wat een mooi model en die wol..hhmmm, ziet er superzacht uit! Veel succes met je pietenpak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Petra, vooral die quote van je naaste... Je baret is prachtig. Top. En, heel veel succes met je suprises...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik je logjes lees merk ik dat er weer heel veel aan me voorbij gegaan is, ook de verjaardag van jullie "kuiken". Acht jaar alweer! Ik zie meteen zijn snuitje voor me en feliciteer jullie van harte met deze prachtkerel van acht.
    Ach die Sinterklaassfeer zo heerlijk! Waarom heeft niemand me ooit verteld hoe het is als je dat niet meer in huis merkt omdat ze allemaal de deur uit zijn??
    Ik geniet met plezier hier mee, wat he je dat weer erg leuk in je log verwerkt lieve Petra. Een heel gezellig Sinweekend gewenst. Liefs van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je baret is prachtig geworden. Ziet er ook zo zacht en warm uit.
    Leuk die briefjes. Veel succes met je pietenpak. Ben benieuwd naar het resultaat.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...