Verandering van spijs...

doet lekker slapen...in dit geval ;). Soms kan ik de kamer inlopen en dan ineens....vraag ik mijzelf af waarom het mij nog niet eerder opgevallen is dat dat bankje daar eigenlijk helemaal niet leuk staat! Oh oh...en dan ga ik van alles lopen bedenken...en schuiven...en ineens weet ik het....daar staat het veel en veel leuker! En ja...als dat bankje dan op zijn nieuwe plek staat...dan vindt het kattenvolkje dat natuurlijk razend interessant!


Pip was als eerste...hmm lekker...er ligt ook nog een overhemd op de bank! Maar ja...héél even opgestaan...


is toch écht plaatsje vergaan aan de twee huisgenootjes. Nou..het overhemd hoef ik niet meer te strijken geloof ik!
Afgelopen week hadden wij ook nog feest...ons jongste kuiken is elf jaar geworden! 

En wat deed ik verder nog de afgelopen dagen?
Genieten van de mist!!


Héérlijk die sprookjesachtige sfeer die dan buiten hangt, helemaal passend in deze Sinterklaastijd!

En over Sinterklaas gesproken...


....ik bakte ook nog een aantal porties heerlijke speculaas...

Het recept vond ik bij Lupineke (klik) 

Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend toe!







Reacties

  1. Van harte nog met het jarige kuiken.
    Wat een mooie transparant heb je daar voor het raam, daar heb je geen mist bij nodig.
    Het katachtigenvolkje weet altijd de beste plekjes uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van jullie jongste! Wat fijn dat hij weer een jaartje ouder is, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad! Prachtig he, die mist, zo passend bij november... en je bent lekker aan het bakken, heerlijk! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er lekker uit , het leuke is dat het kattenvolk niet hoeft te vragen mag ik hier liggen , zij vinde dat jij je maar aan moet passen , het zijn wel lievers , liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Petra, van harte gefeliciteerd met de jarige. Mooie taart had je gemaakt, de speculaas ook zo lekker en heerlijk die geur in huis. Gezellig je kattenvolkje.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je jongste kuiken!
    Beren groetjes,

    Beertje Zonn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...