woensdag 28 december 2011

Kerstmis 2011


Wat mooi toch zijn de Kerstfiguren van Buntspechte, het osje is van Ostheimer (dat vind ik zo'n lieverdje) en het gebreide schaapje heeft voor mij een dierbare betekenis dus die mag er altijd bij zijn. 


Ik bakte een lekkere Kersttaart voor bij de koffie...

Natuurlijk bloeide de Kerstroos...

Kookten onze meiden en ik een lekker maal...

Ging ik met mijn mannen nog even uitwaaien op het strand...


en...uhhhh...bakte ik gisteren al de eerste oliebollen!!!
Ze hadden hier allemaal trek dus ach...één portie is zo gebakken, zaterdag de rest! 
Ze smaakten héérlijk!!!


6 opmerkingen:

  1. wat ziet het allemaal weer heerlijk EN gezellig uit! liefs Rolinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh die zien er zalig uit, ik hoop dat ze morgen nog pakken verkopen, wil ze ook -net als alle jaren- zelf bakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sfeerimpressie van jullie kerstmis Petra! Je hebt werkelijk een schitterende kerstgroep, heel mooi, heb nog nooit zo iets gezien! En de taart, wouw, die zie er feestelijk uit! Morgen gaan we hier aan de oliebollen, maar we hebben er al stiekem een paar geproefd uit de stad... Heel fijne ouwejaarsavond en een fijn nieuw jaar gewenst! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kerst!
    Dat jouw nieuwe jaar ook een goed jaar mag zijn voor jou en je gezin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je bezoek! Ik kom ook even buurten! ;-)
    Zag hier al lekkere dingen en heerlijke katten!
    Hoop dat je dochter net zo veel plezier heeft in Brussel dan wij!
    Fijn 2012!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Stap uit je stad...

Dit weekend werden onder andere Haagse stedelingen aangemoedigd om eens in hun achtertuin te gaan relaxen. 'Stap uit je stad'...