Normandische Appeltaart...

Kijk het meisje weer eens helder uit haar ogen kijken! 

Tussen de chocoladekerstkransjes (heel favoriet hier in huis!) door bakte ik vandaag deze heerlijke Normandische appeltaart. Het recept vind je hier (klik) en het is een heerlijke taart. Ik gebruik homemade appelmoes maar je kunt natuurlijk ook appelmoes uit een pot gebruiken. 

Hij is heel goed te snijden (valt niet uit elkaar) dus met een bolletje kaneelijs en een kerstchocolaatje...heb je zomaar een leuk en lekker kerstdessert!

Ik wens jullie een gezellige zondag toe!
Eén van de vele mooie kaarten van Marjan van Zeyl


Reacties

  1. Wat een heerlijke taart, Petra. Ik heb hem toegevoegd aan mijn favorieten. Dan vergeet ik hem tenminste niet om hem eens te maken. En, een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dame kijkt gelukkig weer heel helder uit haar ogen. Het lijkt me een heerlijke taart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het met poes weer goed gaat.
    En bedankt voor het recept. Dat ziet er héél erg lekker uit.
    Wens je nog een fijn weekend verder.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die taart ziet er lekker uit, ik krijg meteen zin om te gaan bakken! Ik kan het recept nog niet opslaan, want onze computer is op een haar na 'failliet', om het zo maar te noemen. Alleen internet doet het nog, en dat nog niet eens helemaal goed... :( Fijn dat poes weer beter is!! Heel fijne zondag, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Appeltaart is hier favoriet in huis, dus bedankt voor dit recept en de tip van het ijs, jammie.
    Fijn dat poes weer fit is, leuke foto daar bovenop de plaid.
    Mooi kaartjes van MvZ.
    Fijne zonnige zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra wat staat Mo er leuk op en ze ziet er zeker weer goed uit , wat een lekkere taart je zou er zo in happen lieve groet Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha,
    Jij weet ook al hoe je een lekkere Tarte Normande moet bakken !
    Grappig dat ik nu ook eindelijk zelf dat recept van AH heb gebruikt. Nog wel pudding toegevoegd (beetje Ah, beetje van mezelf *smile*)
    Bedankt voor je bezoekjes op FB.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...