Pietje Pedro...


bracht ons lekkers en surprises op pakjesavond...



Wat een creativiteit weer hé!!

En niet alleen van Pietje Pedro kreeg ik een kadootje...
ook door mijn moeder werd ik onlangs verrast!

Zij maakte deze handwerketui voor mij, kijk eens hoe mooi en handig!!!

Helemaal mijn smaak stofjes!!



Wat zal ik deze veel gaan gebruiken! Niet meer zoeken naar van alles en nog wat maar alles netjes bij elkaar. Er is zelfs een vakje waarin ik mijn leesbril kan opbergen..kijk, dáár is over nagedacht!!
Dank je wel mam, ik ben er heel blij mee!


Reacties

  1. Wat een schattig Pietje, jullie boffen maar, dat hij die al die mooie surprises kwam brengen! Volgens mij is iedereen vreselijk verwend, het ziet er geweldig uit allemaal! En dan die handwerketui, wat een prachtig cadeau! Hier zul je vast eindeloos veel plezier van hebben! Over boffen gesproken...!! Veel liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pietje Pedro, baretje af (petje af :p, goed gedaan).
    Wat een geweldige surprises zie ik daar.
    Je moeder heeft een mooi etui voor je gemaakt. Dat je je leesbril kwijt kunt is helemaal handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Pietje Pedro. Wat is er een werk gemaakt van de surprises. Aan het zout zal wel een heel verhaal zitten. Zo'n handwerketui lijk me heel erg fijn, mooi gemaakt door je moeder.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een lieve moeder, Petra! Ik vind dat ze iets heel moois en bijzonders voor je gemaakt heeft.
    En wat grappig, die Weleda rozendouche tube bij een van de zelfgemaakte surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief pietje hoor.
    En wat een prachtig kado kreeg je van je moeder.
    Ook zo handig om je spulletjes netjes op te bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke etui! Precies wat ik zoek:-)

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...