dinsdag 24 januari 2012

Gezellige dag en inspiratie...

Hebben jullie bij Josee (klik) al gelezen hoe gezellig wij het hebben gehad bij Lupineke (klik)? Nu heb ik zelf geen foto's gemaakt...beetje dom ;) dus ik kan niks showen! Maar dat het een succes was mag duidelijk zijn uit de kiekjes van Josee! Dank je wel lieve Lupineke voor de gezellige dag en je enorme gastvrijheid!
Wat ik wél kan showen is het gevolg van deze gezellige dag! Want ik zag namelijk een heel mooie blauwe muur....De volgende dag werden nl meteen de verf- en klusspullen ter hand genomen onder het toeziend en goedkeurend oog van ons kattenvolk...



Twee dochters wilden dit klusje samen wel klaren! Het was nu of nooit...meestal denk ik te lang na en durf het niet meer...

 
En dat weten ze!


Gelukkig maar want ik ben nu heel blij met onze blauwe muur!




5 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens inspiratie opdoen! Het was een heerlijke dag.
    Goed dat de dochters wel raad weten hoe moeder aan te pakken.
    Ach, laat die katachtigen maar schuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Petra, dat jouw dochters meteen aan de slag gegaan zijn met de verfkwasten, ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar het resultaat! Laat je ons dat ook nog zien? Hij is vast net zo mooi blauw als de achtergrond van je blog! Enne, ook ik heb enorm genoten van onze gezellige dag! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Petra, ik zag het bij Josee en Lupineke. Super gezellig hadden jullie het. Zie ik nu al iets blauws achter poes?
    Fijne dag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Las net bij Lupineke over jullie leuke ontmoeting, dat moet geweldig geweest zìjn.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, de beessies staan natuurlijk bij zo'n klus vooraan.
    Het resultaat is prachtig en dat kastje op de laatste post vind ik ook zo leuk.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!