maandag 16 januari 2012

Luchtig leven...


 Met de stroom mee gaan van het leven, genieten van dat wat er is...ik denk dat 2012 daarin voor mij een mooie uitdaging vormt! Soms komen er dingen op je pad waar je alleen maar van kunt zuchten...ook dat hoort bij het lieve leven

Zien jullie wat er in het mooie schaaltje ligt? 

Ik heb ze gekregen van deze Haagse vriendjes (klik)...
De veertjes zijn voor mij een symbool voor de luchtigheid van het leven. De luchtigheid waarmee ik het leven wil begroeten...óók in tijden van veel zuchten. Als ik naar de veertjes kijk geeft mij dat een gevoel van moed...moed om de dingen des levens eens van de lichtere kant te bekijken.

Dat gevoel kan ik trouwens ook hebben als ik Pipje zie genieten van de winterse zonnestralen...


Zij snapt allang wat ik nu aan het leren ben...genieten van dat wat is!

En wat dacht je van genieten van twee lieve dochters die in de keuken cupcakes aan het bakken en versieren zijn met véél zoetigheid. Prachtig om te zien maar niet echt aan mij besteed... en dat weten ze...

En daarom voor mij deze prachtige cupcake...en hij smaakte natuurlijk dubbel zo lekker!

7 opmerkingen:

  1. Pipje lijkt precies op mijn Spookey..! Het is niet te geloven.. En wat zit ze daar lekker, misschien keek ze wel naar je mooie veertjes..

    Groetjes,Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is fijn als het zware in het leven in goed evenwicht is met het luchtige. Soms moet je daar wat meer energie in steken en soms gaat het als het ware vanzelf. Soms word je daar door je viervoeter mee geholpen en soms door je dochters.
    Ga zo voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi logje Petra! Die veertjes zijn een prachtig symbool... telkens als je ze ziet liggen, zul je hier even aan herinnert worden. Zo komt het helemaal goed! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die veertjes en de gedachten er bij en wat een heerlijke taartjes je zou er zo in happen . liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi symbool die veertjes. En wat een heerlijke foto van die cupcakjes.
    Ps. Erg leuke site, je hebt er een volger bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!