zaterdag 7 januari 2012

Na-apen...

Dat doe ik soms...en al helemaal sinds ik al die leuke blogs heb ontdekt! Zo zag ik gisteren bij Pauline (klik) deze leuke en vooral lekkere koekjes! Je vindt bij haar ook het recept.


's Avonds nog even naar de winkel gerend zodat ik vanmorgen al in alle vroegte kon beginnen. En mmm...wat gaat het huis er lekker van ruiken!! Een volgende keer (dat zal al snel zijn ;)) zal ik wat meer poedersuiker gebruiken zodat het effect wat beter wordt. Ik was eerst bang dat de koekjes te zoet werden (ik ben niet zo'n zoetekauw) maar dat is zeker niet het geval. Met de pure chocoladesmaak is het suikerzoete juist een heerlijke combinatie!


Tot slot nog wat Driekoningenfoto's


Dit leuke lichtje kreeg ik van mijn vriendin voor de Kerst, het geeft zo'n sfeervol licht!

 En mijn vilten Koningen, die ik jaren geleden maakte, staan weer op de jaartafel. Ze blijven leuk!

Genieten jullie ook van het Europees kampioenschap schaatsen? Ik wel! Heerlijk op de bank met mijn breiwerkje erbij.

Wat jullie ook doen...ik wens jullie een gezellig weekend toe.

6 opmerkingen:

  1. Oh, jij bent snel! Ik had de koekjes ook gezien, maar ben er nog niet aan toegekomen om ze te bakken! Ik kan ze zowat van de foto's af ruiken, jammie! Dit recept ga ik ook zeker maken! Wat een schattige driekoninkjes heb je op je seizoentafel staan, ze zijn echt heel lief. Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie en wat heb je een gezellige blog!
    groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mm, dat lijken mij heerlijke koekjes.
    Wat een leukerdjes, jouw Drie Koningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn dochter heeft vandaag wel koekjes gebakken, maar aan deze koekjes had ik niet gedacht.
    Nu moet ik nog maar even wachten om te weten hoe ze smaken.
    Mooi tafereeltje met de drie koningen en geen poes in de buurt dit keer.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er weer héérlijk uit !
    Ja, flink wat poedersuiker gebruiken hoor. Dat maakt niets uit voor de smaak.
    Heb ze dit weekend gemaakt met café mocca sticks van nescafe. 2 zakjes. De mocca smaak in de koekjes is ook erg lekker.
    De drie koningen zijn zo schattig.
    Nog een fijne zondag.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Petra w
    at een heerlijk blog heb je. Al die lekker taarten en koekjes heerlijk. Ik ben lang blijven hangen. En ik heb die franse taart helemaal zitten bekijken enig.

    En je drie koningen prachtig ik hou er van.

    Kom zeker terug het was gezellig lezen.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!