zaterdag 28 januari 2012

Struinen in de duinen...


Dáár was het vandaag een heerlijke dag voor...

wat een prachtig weer! Heerlijk fris en een waterig zonnetje...en verder alleen maar rust...weldadige rust!

 
Die grote maar heerlijke stad even vanuit een 'verweg ' perspectief bekijken...


 Wandelen totdat de zon bijna ondergaat...



om dan thuis te komen, helemaal rozig van al die gezonde buitenlucht, en met een kopje thee te genieten van al dat mooie blauw om mij heen!

Ik wens jullie een fijne zondag!


6 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Petra, wat een schitterende zonsondergang! Werd er helemaal blij van, de rust straalde er van af! En wow, wat is je kamer mooi geworden! Ben je er blij mee? Geen spijt toch he, hoop ik! Geniet van deze fijne zondag, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je dat allemaal zo dichtbij hebt. Heerlijk lijkt me dat zo door de duinen struinen. Mooi blauw op je muur.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een prachtige dag zaterdag. Er zijn hele mooie plekken in de duinen waar je stad de stad laat. Je hebt er zeker een paar gevonden en vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en het is heerlijk om te wandelen in de duinen. Dankjewel voor je berichtje en weet jij misschien rond Den Haag een breiwinkel met shetland wol in mooie kleuren? Bergen ligt niet zo op mijn route dat moet ik dan echt plannen, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Petra, wil je mij even prive mailen?
    Groetjes, Beertje Zonn

    rboudestein@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!