Zomaar...

werd er onlangs bij ons aangebeld en werd er een prachtig boeket bloemen bij ons bezorgd. Zomaar...voor ons! Van twee heel lieve mensen...dat doet een mens goed!

  
Heerlijk om verwend te worden met zo'n prachtig boeket!

Op breigebied ben ik een nieuw project gestart. Weten jullie nog waar ik mee bezig was? Kijk hier (klik) maar eens....zucht!
Ik weet dat slaapkoppie Mo er regelmatig een dutje op heeft gedaan...


  maar of dat het nou was?? Er zitten namelijk gaatjes in! Of toch motten?? Geen risico nemen dus alles uitgehaald en het ligt nu voor een week of wat in de vriezer. even afkoelen ;)!

En natuurlijk een nieuw werkje op de pennen gezet...dan maar meteen iets voor de zomer. Heerlijke katoen/linnen mix van Drops.
 

 Waarschijnlijk wordt het iets van een tuniek..zoiets ontstaat bij mij meestal tijdens de rit ;)

Fijne dag morgen!

Reacties

  1. Je zult het mooie bosje bloemen vast verdiend hebben!
    Wat een pech met die gaten in jouw breiwerk. Het lijkt me erg om zoiets mee te maken.
    Jouw nieuwe breiwerk van katoen en linnen :-) ziet er ook al goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello from New Zealand, lovely flowers.Cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een spontane verrassing aan de deur. Mooie kleur dat breiwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooi boeket, wat heerlijk om zo maar verrast te worden! Geniet er maar lekker van...! Je breiwerk ziet er prachtig uit, wat een mooie kleur en dat je zo maar aan iets kan beginnen zonder patroon, knap! Ik weet zeker als ik dat zou doen, dat het dan een soort jutezak zou worden ;) Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is lief; zo'n mooie bos bloemen.
    En gaatjes in je breiwerk, lijkt me inderdaad maar raar. Jammer want je had toch al een flink stuk gebreid.
    Dit nieuwe garen is echt prachtig. Zelf zou ik het niet durven om zonder patroon te beginnen. Maar volgens mij heb jij er alle vertrouwen in.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke "zomaar" verwennerij.
    Jammer van die gaatjes, hopelijk kun je er nog iets naar je zin van maken
    Dat nieuwe garen is prachtig en je bent al flink op weg.
    Wat zal deze combinatie heerlijk dragen.
    Maak er een fijne dag van, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zonde zeg.Ik hoop maar dat het geen blijvende gaatjes zijn.
    Kijk dat is het betere werk, zomaar een bos bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...