Als 'blauwmens'...

én als 'kringloopmens' word je toch wel héél blij als deze twee schatten je aan staan te kijken in de kringloopwinkel!!

Zou er dan ergens in Scheveningen een 'blauwmens' geen 'blauwmens' meer zijn?? Voor mijn gevoel horen deze twee kannetjes al een hele tijd bij elkaar maar of dat echt zo is??
De grote heeft een stempel met een datum, 5/'79. Die is dus al wat jaartjes oud en nog steeds helemaal heel. Ik zie daar straks al een bosje mooie zomerbloeiers in staan.
Zeg nou eerlijk...zo tegen de blauwe muur aan...kan toch niet mooier ?!
Het kleintje heeft een apart tuitje...wat zou daar nou de gedachte achter zijn geweest van de pottenbakker/ster?

Want ja...ik ben ook een 'kannetjesmens'...ik heb er veel te veel ;)...en bijna allemaal blauw...

maar ja dat is ook logisch toch? als 'blauwmens'...
Dit kleintje is ook uit de kringloop!

Vandaag een heerlijke vrieskoude wandeling gemaakt in het bos...


Wat fijn dat blijkbaar de meeste mensen het te koud vonden...het was zó heerlijk rustig!

Eh...ja...'bosmens'....dat ben ik ook!

Reacties

  1. Je blauwe kannetjes zijn prachtig.
    En mooie foto's van je wandeling.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blauwe druifjes zouden het er ook goed in doen.
    Prachtige foto's uit het bos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Deze kringloopschatten had ik zelf mee naar huis kunnen nemen, als ik ze tegen kwam...
    Wat heb je mooie foto's gemaakt, schitterend om te zien. Het is nu echt genieten buiten!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook zo van blauw, kannetjes, kopjes, mokjes en schaaltjes, eetservies maar ....ik heb nu wel genoeg en mag alleen iets kopen als ik het ook echt gebruik en niet meer voor de sier dus eerst nadenken....kan ik tenminste m'n slag slaan in de wollebolletjes daar heb je nooit teveel van. Wat een prachtige kwaliteit van katoen hebben ze bij Textielwerk in Ouwerkerk. Komt ook op mijn verlanglijstje met uitstapjes!!! groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schatjes heb je gevonden! Weer in je favoriete kringloopwinkel in Scheveningen, super!! Leuk he, wat kan je daar dan blij mee zijn! Mooie foto's van jullie wandeling, het is nu echt genieten buiten! Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien was het een impuls opruimactie en heeft er een blauwmens nu heel veel spijt van, maar jij boft er even mee.
    Prachtig bos daar bij jou!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Petra, wat een prachtige blauwe muur hebben jullie nu. Het leuke is dat ook ik daar al een hele tijd mee in mijn hoofd loop, maar het niet durf vanwege onze structuur geverfde muren, maar nu zie ik dat dat heel goed kan! Zo leuk en dan die schattige kannetjes, wie houdt er nu niet van kannetjes, ik ben er dol op. Straks de eerste sneeuwklokjes in een piepklein kannetje, daar wordt een mens gelukkig van.
    Ik ga straks eens kijken bij de links die je bij de blauw-inspiratie tijdens je bezoek aan Lupineke gaf.
    Liefs en groetjes van corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien is het ene een stroopkannetje, die schijnen ook een tuitje aan de zijkant te hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...