zondag 19 februari 2012

Een award voor mij...

 En wel een heel lieve!!! Van Lupineke (klik) kreeg ik deze award en ik voel mij zeer vereerd. Vooral ook om wat zij over mijn blog schreef...

Het lieve leven, de blog van Petra, die met haar eenvoud en puurheid het dagelijks leven tot een feestje maakt!

Dank je wel lieve Lupineke!!

Vanmiddag was ik 'mijn' hoekje naast de bank aan het opruimen. Om de zoveel tijd slibt dat dicht door onbekende oorzaak ;). Een teveel aan wolletjes, scharen etc. wordt dan weer netjes op zijn of haar plaats gelegd en dan heb ik weer overzicht en kan ik weer verder! 


Ik zal nog even mijn speldenkussen wat extra aandacht geven...had ik al eens verteld dat ik óók al een 'speldenkussenmens' ben? Oeff...ik heb er veel en gister op de Handwerkbeurs.... Maar dat laat ik jullie in een volgend logje zien!

Maar deze...

is wel één van mijn favorieten. Een paar jaar geleden...toen ik net de computer had ontdekt...vond ik dit pakketje bij een webwinkeltje. Geen idee meer wie of waar maar leuk dat ik het vond!!

Een biscornu werd het en ik vond het heel leuk om te maken. De knoop heb ik toen van mijn vest afgehaald omdat ik 'm er zo mooi bij vond passen!! Tsja...je bent een bevlogen handwerkster of je bent het niet...;)

7 opmerkingen:

  1. Van harte met je award, je hebt deze verdiend.
    Een mooi biscornu is het, vooral met die P en hergebruik van je knoop :p
    Biscornus zijn leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JIPPIE Proficiat!!!!!!!
    en,...
    JIPPIE wat leuk dat je de 12e komt!!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een verdiende award en een persoonlijk speldenkussentje! Moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award. Dik verdiend hoor, je hebt een gezellige blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Petra, je hebt hem echt verdiend hoor! En wat laat je ons nu toch weer voor prachtig speldenkussen zien, echt wonderschoon! Zo mooi in dat rood met die tere figuurtjes...! Geniet maar lekker van je Award, liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je Liebster Blog Award, het is je van harte gegund! ook wat mij betreft. Geeft een goed gevoel he?! dat opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award, lief van Lupineke en dik verdiend!
    Mooie vorm hè de biscornu, leuk borduurtje ook.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Stap uit je stad...

Dit weekend werden onder andere Haagse stedelingen aangemoedigd om eens in hun achtertuin te gaan relaxen. 'Stap uit je stad'...