Witte witte wereld...als kadootje!

 Vanmorgen vroeg zag ik onze Pip al verwonderend naar buiten kijken...


Huh...het zou toch gaan dooien vandaag??

En waarschijnlijk gaat dat ook wel gebeuren maar vóór het zover is kregen wij van de weergoden eerst nog een prachtig wit kadootje op deze vroege zondagmorgen!
En dan...ja...dan leen je de uggs van dochter en ga je op stap...op stap naar het mooie park Sorghvliet.

Het park werd in 1644 aangelegd door dichter-staatsman Jacob Cats met het doel om daar zijn 'sorghen te laten vlieden'.
En dat doel heeft het voor mij en vele andere mensen in 2012 nog steeds. Het is er heerlijk wandelen in alle rust, even weg uit de drukte van het grote Den Haag.

Elk jaargetijde is mooi in Sorghvliet en vanmorgen was het er....WIT!

Wandelen jullie mee?





 


Met dit roodborstje wat graag bleef zitten voor de foto en mij maar aan bleef kijken met die lieve kraaloogjes wens ik jullie een mooie knusse zondag toe!






Reacties

  1. Ohhhhhhhhhhh Petra, super dat roodborstje (tikt tegen het raam tintintin)en zo lekker naar Sorghvliet. Ik moet ook maar weer eens een kaart aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi winters logje Petra, en oh, dat roodborstje, wat bijzonder! Dat-ie zomaar voor je bleef zitten... :)! Ik kan me helemaal voorstellen dat je genoten hebt van deze wandeling, mooi park ook, leuk die informatie er over! Heel fijne zondag verder, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik waan me al in een sprookje... Een werkelijk prachtig gezicht en een mooi geschenk van de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke blog heb je. Ik hou daar wel van, zo'n gevarieerde blog, over van alles en nog wat!

    Je staat vanaf nu in mijn favorieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n wandeling: lekker foto's kijken en toch warm binnen zitten ;)
    Maar ik weet wel dat jij ook genoten hebt !
    Leuk hè, mijn katten kunnen ook zo naar die sneeuwvlokken kijken.
    Fijne week.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had dit berichtje gemist. Nog even genieten van de laatste sneeuwfoto's. Hier is nu alles weg, eerst weer wennen als het zo kaal is. Laat het nu maar snel groen worden.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...