dinsdag 6 maart 2012

Een lui weekje...

was het afgelopen week.


Voorjaarsvakantie ofwel Krokusvakantie! Heerlijk even geen wekker, niet meteen aan de slag maar rustig met een kop thee bedenken wat je plannen zijn voor die dag. We hebben veel gewandeld, het strand, het bos of zomaar ergens langs een kleine plas...overal valt iets moois te ontdekken!

 Het was een beetje grauw weer de hele week en dat zorgde voor een heerlijke rust overal!



In het bos werden de kastanjebomen gesnoeid. Leuk! Een paar takken staan nu prachtig op de jaartafel...



Net als Lupineke en Josee ben ik ook maar een klein werkje tussendoor begonnen, bijna af dus daar schrijf ik in een volgend blogje meer over...


En óók tikte ik op marktplaats voor heel weinig nog een heel mooie sjaal van Noa Noa op de kop, gewoon om naar te kijken vind ik 'm al mooi ;).

Het was een heerlijke week vakantie en nu weer aan de slag....
oh nee...de leraren staken vandaag dus nóg een dagje vakantieritme!

Een fijne dag voor jullie allemaal!


12 opmerkingen:

  1. Oh, heerlijk logje Petra! Zo te zien hebben jullie echt genoten! Wat goed, hier vliegt zo'n vakantie vaak zomaar voorbij, zonder nou eigenlijk eens leuke en/of speciale dingen te doen... Wat een lieve moeder Aarde heb jij staan, schattig! Ik ben benieuwd naar je tussendoortje, laat je het ons snel zien? Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, die Lob ligt er zo lekker bij! Mooie foto's, ondanks het wat grijzige weer. Levert ook vaak mooie plaatjes op, verstild. Bij Zorgvliet zag ik gisteren ook takken liggen, maar toen was ik en route en op de terug weg lagen ze niet.
    Mo vindt de sjaal zeker ook de moeite van het bekijken waard, óf ze wil graag op de foto.
    Ik ben benieuwd naar je project tussendoor, de kleuren spreken me in ieder geval aan. Mijn eigen project tussendoor is klaar voor onthulling.
    Fijne extra vakantiedag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezellig blog ga je volgen hoor,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O,wat een lekker ding toch die rooie van jullie, geweldig die foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto´s! En die sjaal is geweldig, net wat je zegt+ gewoon om naar te kijken is al leuk!
    Ik ben benieuwd naar je breiseltje.
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw seizoenstafel staat er prachtig bij.
    Ik kan me voorstellen dat je een heerlijk weekje vrij hebt gehad. De foto's zijn hartstikke mooi. En ik ben ook benieuwd naar jouw breiwerkje(s).
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel verstandig om zo een weekje vakantie door te brengen, en heerlijk ook!
    En als ik naar de bovenste foto kijk, dan zou ik bijna wensen een poes te zijn...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zo'n lui weekje. Ik mis die vakanties wel, zoon werkt, dochter heeft van de studie geen vakantie. Leuke seizoenstafel. Buiten verlang ik ook wel naar het eerste groen. Leuke sjaal en mooie kleuren. Ik ben benieuwd naar dat breiwerkje.
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wij hebben momenteel zo'n lui weekje en lijken wel een beetje op je kat. Mooie sjaal hoor en wat een schattig seizoenshoekje! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, kat is ook erg lui. Dan doe je natuurlijk gewoon mee.
    Maar ondertussen toch maar met een werkje begonnen. Ben benieuwd wat het gaat worden.
    Lieve groeten, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie sjaal peet en wat ben je aan het breien?, Lop heb het ook wel naar haar zin, lieve groet Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!