Het Scheveningse strand...

Daar ben ik graag...heel graag! Mijn wiegje stond in Scheveningen, heel dicht bij zee. Daar liggen dan toch je 'roots' heb ik het gevoel. Ik denk zelfs dat ik altijd ergens bij zee zal wonen.


 Heerlijk uitwaaien aan zee...het geluid van het water, de meeuwen, de wind door je haren. Het geeft mij rust.


En hoe heerlijk is het dan als je er zo dichtbij woont...


Ook goed voor een studerende dochter met een overvol hoofd van wiskunde, economie...


Maar Pip dacht ...'geef mijn portie maar aan Fikkie'...ik kies voor het schapenvachtje!!


ook heerlijk!

Reacties

  1. Nou zeg die Pip heeft het goed uitgekozen.
    Het is ook niks voor haar aan het strand, zelfs niet met aangenaam gezelschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, die Pip ;)! Mooi, je foto's, ik ruik het zilt en geniet lekker even mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om even uit te waaien met je studerende dochter.
    Als is zo'n plekje onder een warme plaid ook fijn.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O heerlijk...., alsof ik er zelf ook was... dat gevoel kreeg ik bij het bekijken van de foto's!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De zee, de schoonheid en de rust straald er van af. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ja het strand altijd heerlijk daar gaan wij straks ook echt van genieten al zijn het dan niet de hollandse ,later meer gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je. Door jouw foto's was ik ook even op het strand.
    Wens je dochter succes met de studie.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...