woensdag 4 april 2012

Mo...

 Op de terugreis van onze vakantie in Frankijk , bijna 4 jaar geleden, reden wij direct door naar het plaatsje 'De Lier' om deze kleine schat op te halen! We hadden geen geduld meer om tot de volgende dag te wachten ;)

Eenmaal in huis keek ze ons aan alsof ze wilde zeggen...gezellig dat jullie er ook zijn!!



Vanaf dag 1 was ze totaal op haar gemak

  
 Mo ligt, dut, slaapt en kroelt graag...

 
 
 bijvoorbeeld op de schone was...

of

op de jaartafel!


even inschikken allemaal dan past het precies!



 Het mag 'eigenlijk' niet van mij...dat zeg ik dan ook wel hoor...


Maar écht indruk maak ik er niet mee...geloof ik.... want na een wasbeurt draait madame zich nog even lekker om!



  
 Of precies tussen het boerderijgebeuren van zoonlief!


 daar stort ze zichzelf gewoon bovenop...

...lekker landelijk!

 Die lieve Mo...ik noem haar weleens mijn stalkertje. Want waar ik ben is zij en zodra ik maar even opsta van dat heerlijke stoeltje....


opgestaan..plaatsje vergaan!

8 opmerkingen:

  1. Hihi, die Mo. Zij begrijpt heel goed dat het een katachtige bij het boederijgebeuren hoort.
    Het is een mooi dier om te zien en een lieverd weet ik uit ervaring.
    Dat een kleintje zo groot wordt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeerlijk poezenverhaal! Wat een prachtig koppie heeft Mo...
    Ze windt je gewoon lekker om haar pootje...Petra, met haar lieve uitstraling.
    En wij laten zulke dingen gewoon gebeuren; ik herken het helemaal!
    Maar als zij geniet, dan doe jij het toch ook?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hecht je je al gauw aan zo'n lief wezentje, dit is pas echt liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk...!!! Wat een geweldige fotoreportage! Leuk dat je Mo eens in het zonnetje zet, deze lieve kat heeft dat beslist verdiend! Echt genieten!! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van Mo en zo'n lief koppie en wat een gezelligheid tussen alle speeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mo is zeker kort voor Mooi! Wat een heerlijk poezenbeest! Lekker van genieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gezelschap! Je zou een speciaal poezen blog kunnen maken, zulke prachtige foto's. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kat, en wat een leuke foto's, het plaats vergaan idee is erg herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Stap uit je stad...

Dit weekend werden onder andere Haagse stedelingen aangemoedigd om eens in hun achtertuin te gaan relaxen. 'Stap uit je stad'...