Nostalgisch leuk...

Onze grootgrutter bestaat 125 jaar...en dat vieren ze! En zoals we van Albert Heijn gewend zijn doen ze dat op een manier die bij veel mensen aanslaat. En zo vond ik deze leuke blikken met een lekker nostalgisch uiterlijk!


Voor een klein prijsje zijn ze te koop, met één of andere waardebonnen zelfs voor de helft van dat kleine prijsje. Nou..leuk hé!! 

Ze zijn er in drie kleuren en ...ik kon niet kiezen ;)

Het is niet verwonderlijk dat ik deze blikken zo leuk vind. Al jaren is dit namelijk onze koektrommel!


 Ook deze is ooit uitgegeven door meneer Albert Heijn. Ik kocht hem op een rommelmarkt. Zo leuk vind ik die oude trommeltjes, dit kleintje bewaart voor mij restjes vilt.



Toen ik hem kocht rook hij nog naar koekjes. Bij mij zit er dus vilt in omdat er maar weinig koekjes in kunnen en tsja...dat heeft hier niet zoveel zin ;)...dan blijf ik bijvullen.

Over Albert Heijn gesproken ...ze doen hun best en hebben zelfs een miniwinkeltje ontworpen voor urenlang speelplezier. Daar kun je dan weer miniproducten voor sparen.

 Zo, zó jammer dan dat elke mini verpakt zit in een foliezakje met bijsluiter én dat veel mini's van plastic zijn.
Bedenk eens hoeveel er van die mini's worden geproduceerd...oh help...wat een berg afval! Wat mij betreft slaat Albert Heijn hier de plank volledig mis!

Die sla ik dus over ... ik hou mijn hart alweer vast met welk idee ze komen voor de komende voetbalpret. 

Maar van de blikken geniet ik !


Nog even een foto van Lop die zich zit te verlekkeren aan de vogels buiten.

Ik wens jullie een mooie zonnige dag !

Reacties

  1. Hihi, die Lop.
    Inderdaad is het heel jammer dat de mini's van plastic zijn, want het idee op zich is leuk.
    Wat een superblikken Petra, misschien moet ik dadelijk nog even gauw een boodschap doen :p
    (trouwens wel een klein blikje vilt :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuke blikken ik had ze al in de folder gezien en je andere blikjes zijn ook super. En lekker hé zo'n likkebaarden poezebeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat leuke blikken, ik hou ook heel erg van nostalgische blikken. Ik wist niet eens dat je dat bij Albert Heijn kon krijgen.
    En ja, al dat plastic... ik word daar ook niet goed van. Het idee is wel leuk, alleen jammer dat de mini's niet van hout zijn.
    Ik kom bij de Albert Heijn alleen voor de Puur&Eerlijk producten en voor enkele producten zonder kunstmatige toevoegingen. Verder haal ik mijn boodschappen liever bij de natuurvoedingswinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn inderdaad erg leuk.
    Ook ik ben altijd op zoek naar leuke blikken:)
    Ha een bliktik zullen we maar zeggen
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die blikken zijn enig! Allemaal, van boven tot onder...
    Tjonge, bedenk opeens dat m'n vader van 88 ook nog van die oude blikken moet hebben staan met ribbeltjes erop... Toch maar eens vragen of ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die blikken trommels die je al had zijn wel de allermooiste, vooral die hogeis een snoepie zeg.best wel weer leuk die trommels bij appie gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ik ook leuk, maar ik moet me niet laten verleiden want ik heb al zoveel blikken. Die grote ronde heb ik ook, heeft al vaak bij de spullen voor naar de rommelmarkt gestaan, maar ik heb 'm er steeds weer uitgehaald.
    Wat zal Lop veel te kijken hebben, leuke foto.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik ga helemaal voor dat laatste blik, wat een geweldig mooie!!! Al moet ik toegeven dat de actieblikken die je ons laat zien toch ook heel snoepig zijn!! Ik zie ze hier al staan met allerlei frutseltjes erin... nee nee, ik moet het niet doen, het is hier al zo vol!! Maar als ik die laatste tegen zou komen, dan mocht-ie toch mooi mee naar huis!! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet mij ook maar niet laten verleiden voor 1,25,bij AH niet duur maar moet wel een pplekje vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...