vrijdag 6 april 2012

Paasgevoel...

 Deze gele Forsythiatakken staan al ruim 2 weken! Ze hebben er echt zin in ;) Zo leuk want er komen nu ook al groene blaadjes aan én worteltjes! En alles wat worteltjes krijgt gaat bij mij de grond in dus wie weet heb ik volgend jaar mooi geel van eigen balkon!


Dit is dan héérlijk Paasgevoel! Voor mij een beetje erg zoet maar ik word er wel heel vrolijk van als ik dit bij de banketbakker zie.


En dit Paashaasje heb ik 2 jaar geleden gebreid, het is een eierwarmertje. Een duidelijk patroontje kun je kopen bij Little Cotton Rabbits (klik). Zij maakt echt de meest snoepige knuffels, ik ben zeker fan van haar.


Vanmiddag heb ik zowaar nog even heerlijk in het zonnetje gezeten maar nu heb ik mijn wollen vest alweer aan!

Ik wens jullie allemaal vrolijke Paasdagen toe en ik duim voor veel zonneschijn!

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig haasje met dat vrolijke lentepak.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, bij mij gaan de paastakken ook de tuin in ;-) en wat een schattig haasje, fijne Paas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat haasje, ik wist niet dat jij het gebreid had, zag het bij Jeanet! Het is echt een liefje, zo een die elk jaar weer met Pasen tevoorschijn komt! Ik wens jullie alvast heel fijne Paasdagen toe, en lieve groet, Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om in te bijten die taartje en je haasje is schattig ,ja ik heb wel wat met pasen meer als met kerst eigelijk ,ales loopt uit en nieuw weer in de natuur,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige takken, dat brengt de lente in huis... En wat staan ze mooi in je raamkozijn. Deze foto is wel heel goed gelukt, je moest hem toch tegen het licht in nemen... Prachtig!
    De taartjes ga ik even hard aan voorbij en op dat konijntje ben ik meteen verliefd!
    Is het dezelfde die Jeanet van Blij dat ik brei liet zien?

    Fijne paasdagen en groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk gebreid paashaasje! Van die forsythiatakken word ik ook altijd vrolijk. Ze komen goed tot hun recht in die vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi haasjes!!
    Zalig Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige paassfeer in je huis. Leuke eierwarmer, ziet er zo lief uit.
    Fijne dagen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijke pasen!!!!
    groetjes
    mija

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zalige gebakjes! Ik was vergeten iets lekkers te kopen en heb nog snel een taartje gebakken, ruilen??
    Hele fijne paasdagen gewenst lieve Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig haasje!
    Had je ook fijne paasdagen?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!