Als je nou toevallig...

op een mooie zomerse dag in Scheveningen bent....kun je behalve het strand ook eens gaan kijken in het Rosarium bij het Westbroekpark. Beslist de moeite waard! De rozen bloeien nu nog niet maar wel de rhododendrons.






Maar...als je nou op een bewolkte regenachtige dag gaat....


dán heb je het rijk alleen!




En jullie weten intussen wel hoe ik daarvan hou...ruimte en rust...



 genietend van al het moois om mij heen.

  
Als de rozen in bloei zijn zal ik jullie nog eens meenemen naar dit mooie plekje met dan ook wat meer informatie over het park.

Intussen is het eerste sokje af, de tweede staat al op de pennen. De oplettende lezer ziet waarschijnlijk dat het toch een ander wolletje is geworden.
 Niets veranderlijker dan de mens ;)


Ook staat er een nieuw borduurproject te wachten...en kijk nou....wat moet ik als 'blauwmens' nou met....


zwart!! 

Wordt vervolgd...

Reacties

  1. O, het Westbroekpark! Dat is zoooo mooi. We hebben het gezien met bloeiende rozen. Familie van ons woonde daar en hebben ons toen een weekje kado gedaan in hun apartementje dichtbij het strand (rijslag). We hebben er hele goede herinneringen aan, alleen is de familie (helaas voor ons) verhuisd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig park, en heerlijk het rijk voor je alleen. Kan helemaal voorstellen dat je daar heerlijk hebt genoten. Ben benieuwt wat je gaat maken en je sokje is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig park, leuk om zo de mooie plekjes in en rond onze Hofstad mee te beleven! Nou Petra, je maakt me wel nieuwsgierig hoor, met deze zwart-witte draadjes... ;) Het eerste sokje is schattig geworden, leuk he, om die kleintjes te breien, dat gaat zo lekker snel! Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend park zeg.
    En wat een leuke sokjes voor welk schoenmaatje brei je ze??
    Dat kun je niet goed zien op de foto.
    En ja nu zwarte draadjes nou we zien het zo onderhand wel eens verchijnen op je blog.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het daar mooi groen. Geen idee dat je in de grote stad bent.
    Wat een schattig sokje is het geworden en een mooie kleur.
    Groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me inderdaad een prachtige tuin/park. Mooi he, Rhododendron in bloei.

    Succes met je tweede sok.

    Ik ben benieuwd naar wat je met het zwarte en witte garen gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi park!
    De sokjes bevallen mij ook, wat mooi!
    Geniet van dit alles!

    Lieve groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zo met je mee willen om het park door te lopen. Die sokjes zijn echt ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...