Moederdag...

Terwijl ik vanmorgen..op deze zonovergoten moederdag...mijn moeder een mooi moederdagboeketje bracht werd er hier in huis van alles gebakken en gemaakt. Toen ik weer thuis kwam hoefde ik niet boven te komen en mocht ik mijn jas aanhouden!
Ik werd 'meegenomen' naar park Sorghvliet voor een overheerlijke liefdevol verzorgde picknick!!


Net als vroeger toen alle kinderen nog graag meegingen naar het 'vrije' bos zoals het vaak grappend werd genoemd. Park Sorghvliet was namelijk in 'mijn' tijd echt een heerlijke ontmoetingsplek voor moeders met kleine kinderen en heel vaak kwamen wij ouders van school tegen. Ook heeft het bos geen speeltoestellen, geen pannenkoekenhuis etc. en dat was reden genoeg om het om te dopen tot 'Het Vrije bos'.  Waar het zo'n tien jaar geleden nog haasten was voor een mooi plekje...tegenwoordig zijn de velden stil, stiller stilst.

Maar vandaag dus niet! Wat heb ik genoten!!!


Zo leuk om met het hele stel te genieten van al dat lekkers!
 En ouderwets een balletje te trappen...


En van zoonlief kreeg ik een heel mooi geschenk, zelf geverfd!!


Dit alles bij elkaar doet mijn moederhart heel wat sneller kloppen!

Dank jullie wel lieve schatten!

Reacties

  1. heerlijk. dit zijn toch de dingen waar het om gaat in het leven. zoveel mooier dan dure cadeaus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook al zo verwend ! Zo lieffff....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeau van zoonlief!!!!!. Leuk ook om moederdag zo te starten in Sorghvliet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend gezellig en dan zit het weer ook nog mee ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt gezellig uit.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...