Stil...

Even ben ik stil...er gaat van alles door mij heen...
Gisteren is geheel onverwacht onze benedenbuurvrouw overleden...
Wij hebben 22 jaar hetzelfde huis gedeeld, zij beneden..wij boven.


Ik voel verdriet..ongeloof..mijn hoofd weet het maar mijn hart snapt het nog allemaal niet...
Als ik in haar huis ben om haar kat (klik) te verzorgen heb ik het gevoel dat ze elk moment uit de kamer kan komen om gezellig wat te kletsen.
Het afwasje staat er nog, er wordt nog een pakje voor haar bezorgd, haar zusje kreeg nog een kaart die ze net had gepost..

Zo is het leven...het lieve leven...

Want naast mijn verdriet voel ik intense dankbaarheid voor 22 mooie dierbare jaren, wat heerlijk dat ik haar mocht ontmoeten in mijn leven!
Haar reis gaat nu verder....


Omdat ik nu wat dingen aan het regelen ben zal het hier even rustig zijn op mijn blog en zal ik ook even niet reageren bij jullie.

Liefs voor jullie allemaal!

Reacties

  1. Alles bij elkaar is dat wat het Leven zo Lief maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Petra,wat een gemis voor jullie. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, dat is ingrijpend als je zulke goede buren bent.
    Het is zo onwerkelijk als er iemand overleden is die je dierbaar is.
    Veel sterkte bij alles!

    Liefs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Petra, wat een verlies zo maar ineens... Heel veel sterkte gewenst en een heel dikke knuffel! Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo plotseling een dierbaar iemand verliezen, wat ingrijpend en verdrietig,heel veel sterkte Petra!! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte toegewenst.
    groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me zo goed voorstellen hoe stil je ervan bent, heel veel sterkte gewenst!
    Lieve groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh het onverwachte is soms dubbel moeilijk veel sterkte met het gemis en verdriet hoop dat je het een plekje kan geven gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Petra, ik wens je heel veel sterkte met dit verlies! Ingrijpend en verdrietig.

    gr. Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een naar bericht. Sterkte voor jou en ook zeker voor haar familie.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Petra, wat verdrietig is dit!
    Het bankje op de foto intrigeert me, het is alsof het uitnodigt om te gaan zitten
    en te genieten van de herinneringen aan alles wat jullie samen hebben meegemaakt en gedeeld en het is alsof ze je de lente nalaat ...
    Heel veel troost gewenst lieve Petra.
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beetje laat maar: wat een verdrietig nieuws. Sterkte.....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...