dinsdag 26 juni 2012

Toverbol...

Het begon allemaal op een mooie dag ergens in februari. Mijn vriendin en ik reisden af naar het Zeeuwse land en hadden daar een heerlijke dag. We gingen onder andere naar Alet (klik) en haalden daar in een heel gezellige omgeving onze harten op aan de prachtige wolletjes! Sommige bleven zelfs aan onze handen kleven ;).
 

Alleen om te aaien zijn deze wolletjes al leuk!



Voor sommige wolletjes had ik al meteen een doel, de rest blijft geduldig wachten. Deze bol wol wordt een lekker warme sjaal voor zoonlief. De wol breit echt heerlijk en is zó zacht! Ook is het steeds weer afwachten welke kleur er nu komt...een echte toverbol dus!


En dan...zit ik vol enthousiasme te breien...maar blijken de meningen van mijn gezinsleden toch flink te verschillen. Aaii....van 'ziet er niet uit' tot 'pffff....wat een saaie kleuren!'.....passeert de revue.
 En ik...ik brei lekker nog een stukje door ;).
 Smaken verschillen natuurlijk, gelukkig maar!


Tomatensoep...dat is lekker!
Daarover zijn wij het weer helemaal met elkaar eens ;).

13 opmerkingen:

  1. Hi hi, jullie hebben helemaal gelijk hoor! Tomatensoep is lekker! Maar, je toverbol vind ik ook prachtig, wat een schitterende stoere tinten! Gaat jouw zoon straks helemaal de blits mee maken! Prachtige foto ook van die tomaten, die kan zo in een blad Petra! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon lekker doorbreien hoor want let op straks willen ze er allemaal zo een ,de tomaten zijn om in te bijten maar het schaaltje is nog leuker Gr. Marloeskreatief

      Verwijderen
  2. Mooie foto van jouw tomaten.
    Je sjaal is lekker retro, dus leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave sjaal en gewoon doorbreien, hoor! Hier is het commentaar soms ook niet van de lucht als ik met een projectje bezig ben.Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfs ík kan deze kleuren nog wel waarderen, vooral in het type das passen ze prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks van aantrekken... huisgenoten kunnen er wat van..!
    Ik vind het prachtige kleuren, misschien even niet zo zomers, maar prachtig voor de herfst. Wedden dat ze er straks om vechten?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verrassend die toverbol met toverwol en inderdaad gewoon lekker doorbreien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wol, vooral die blauw met groene helemaal links.
    Altijd mooi om te zien dat kleur verloop.
    Veel brei-plezier nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou nu best een kopje soep lusten bij de boterham.
    De kleuren van de sjaal vind ik ook heel mooi. Je zoon zal blij zijn met zo'n mooie toverbalsjaal.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zo'n toverbol :o) zoonlief zal van de winter vast blij zijn ...
    De tomaten zijn heerlijk rood ... zal vast mmm ...
    gesmaakt hebben !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, smaken verschillen, maar ik vind de bolletjes schitterend en laat ik nu ook nog van tomatensoep houden, zo houd ik iedereen te vriend in jullie huishouden ;- ))) Lieve groeten van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch echt wel mooie kleuren voor de sjaal hoor. Echte herfstkleuren. En dat kleven van bolletjes wol aan je handen, herken ik wel.
    Hier is iedereen ook gek op eigengemaakte tomatensoep. Nadeel.....een pakje of blik smaakt nooit meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als de ontvanger het mooi vindt is het goed toch? Ziet er mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!