Wie wat bewaart...die heeft wat!

Deze sokjes heb ik gebreid voor een klein lief meiske die waarschijnlijk binnenkort ook haar eerste pasjes gaat zetten.
 En ja...dan weet ik nog goed dat je als moeder meteen op zoek ging naar sokjes met een antislipzooltje. Zo werd het toch al (in)spannende proces van leren staan en lopen niet nog eens extra bemoeilijkt.

Al breiende was ik aan het verzinnen hoe ik dit kon oplossen....wacht eens.....

 

 zou ik die berepootjes nog hebben? Die antislippootjes die ik járen geleden een keer kocht omdat ik ze zo leuk vond?  Nu ben ik een enorme opruimer...ik hou niet van veel spullen om mij heen. Maar deze pootjes mochten blijkbaar blijven...gelukkig!!!


Deze foto er dan nog maar bij om toch een beetje in een oranje sfeer te komen.
 Gaan jullie kijken vanavond?  Ik ga maar flink breien...oeff, spannend!!

Fijne avond!

Reacties

  1. Ja daar hou ik ook van bewaren, je grijpt dan ook niet zo gauw mis.
    Ik ga vanavond ook van alles doen veeeel te spannend, niks voor mij.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker breien en met een oog af en toe t,v fijne avond en enig die stokjes Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke warme sokjes en leuk die berenpootjes.
    Ik ga vanavond zeker kijken en leg mijn borduurwerk wel even aan de kant want dat gaat niet samen. Kijken of ik nog snel iets op de pennen kan zetten.
    Fijne avond, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sokjes! Lekker warm en dan van die grappige berenpootjes eronder.
    Het zal zeker spannend worden vanavond. Ik ga haken of breien, in ieder geval afleiding tijdens de wedstrijd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes.
    Met die pootjes eronder zijn ze helemaal af. Mooie kleur.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sokjes, en wie bewaard heeft nog eens wat ;)
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk, Petra!!!
    Ik brei vanavond met je mee...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig die sokjes Petra, en leuk die pootjes er onder.. gelukkig vond je ze nog! Tja, soms ruimen we wel eens wat te veel op ;)! Ongelofelijk die oranje rododendron, wat een unieke kleur zeg! Zoiets heb ik nog nooit gezien.. Fijne dag en liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat vind ik altijd lastig met opruimen. Moet je iets bewaren of niet. In jou geval bleek dat dus toch wel handig te zijn. Leuke sokjes hoor!

    En een prachtige Rhododendron zeg (of is het een Azalea?).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige anti slip plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...