Plagen?

of toch gewoon stalken ;)?
 
Wat zou het toch zijn met die eigenwijze lieve Mo? Eindelijk heb ik de stoute schoenen weer eens aangetrokken om achter de naaimachine te kruipen. En dat begint dan met patroon uitradaren, spelden, doorslaan, knippen...alles bij elkaar toch even een werkje als je het niet meer gewend bent.
 
Eh ja...dan wordt het mij ook niet echt veel makkelijker gemaakt...


om een broek voor zoonlief te maken

 
 Zelfs als ik besluit om morgen verder te gaan probeert onze poezenjongedame dat nog te verhinderen!

 
 
Zou ze niet van zelfgemaakte broeken houden?
 

Of....vindt ze mij gewoon zóóóó lief!!! ;)

Reacties

  1. Ze wil er juist lekker bij liggen ;)
    Schatttig beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Petra, begrijp dan toch dat een nieuw stofje veel lekkerder ligt dan de bekende bank of zo'n harde tafel! ;) Misschien als je aan een tweede broek begint, gaat ze daar op slapen en kun jij door aan deze! Wel lieve foto's!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat lief. En zo herkenbaar.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat ze mee wil helpen hi. Hi Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is gewoon gezelschap, die rare katten van ons willen het liefs ook altijd ergens op liggen.Onze rooie ligt momenteel heel graag op papier en waarom!!!Geen idee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een lekker zacht stofje, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, je zou af en toe wel willen weten wat er in een poezenhoofd om gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :-) mijn kat is ook zo!
    Heel herkenbaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. :-) mijn kat is ook zo!
    Heel herkenbaar....
    Zoete Kers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :0) Ze vind u gewoon lief, onze Marcel(Rosse kater) zou precies hetzelfde doen, en die heeft ook graag iets onder zijn poepke, liefst zacht en warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, zo lief! Ik kom je ook volgen, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk fotoverhaal.... Poezen zijn soms net kinderen; wat jij in je handen hebt willen ze ook hebben...
    Mijn katten kunnen er ook wat van. En als je je spullen onder ze vandaan sjort, kijken ze beledigd...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat ze gewoon wil dat jij ook iets voor haar maakt, haha! Toch gezellig, zo'n poes op je tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar, een van mijn katten doet dit ook. Ik heb het idee dat ze precies gaan zitten op de plek waar jij je aandacht hebt zodat ze helemaal in beeld en dus goed zichtbaar zijn. Zo gaat onze Joris altijd op het bericht in de krant zitten wat je net aan het lezen bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...