donderdag 23 augustus 2012

Pip, Pipje of Pipos...

Allemaal variaties op de naam van dezelfde mooie, lieve en soms wel ietwat onberekenbare poes...


Als klein ukkie kwam ze bij ons, heel levendig en brutaal. Zo'n klein bolletje wol brengt zoveel vrolijkheid in huis. 


 


 Ze is dol op handwerken en 'helpt' mij graag!



Pipje is van onze drie katten absoluut de meest sierlijke, ze springt op de kleinste randjes en loopt er met gemak overheen zonder ook maar iets om te gooien. 
 

Dát kan niet van elk poezenbeest (klik) hier in huis gezegd worden!
 

  Ze is werkelijk dol op sneeuw!

O ja.... dat onberekenbare...dat moet ik dan wel meteen even recht zetten hoor...het poezendametje houdt gewoon niet zo van nieuwe onbekende dingen. En die dingen kunnen mensen zijn (kan best eng zijn toch? ;)) of een ander poezenbeest wat zomaar in jouw huis komt wonen! En ja...dan haal je gewoon uit zodat je zeker weet dat dat enge ding jou met rust laat!  Zo werkt dat gewoon voor onze lieve Pip!
 

Maar...wij boffen...want wij zijn gelukkig niet 'eng' meer! ;)

15 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie van een poes, het lijkt Gompie wel die we 20 jaar geleden hadden... Ze lijkt er echt heel erg op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pip, Pipje of Pipos... fijn dat ze in jullie gezin is.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch leuk, he, om poezen te hebben. Na 17 jaar poesloos te zijn geweest hebben wij nu sinds mei 2 poezen, een katertje en een poesje. Ze zijn ook zo lief. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pip is een prachtige poes, en de ondeugd straal wel van haar snuitje af...
    Maar daar houd ik wel van!
    Leuk toch hè, dat ze zo hun eigen karaktertje hebben. Er is er niet één hetzelfde. Ik vind het genieten met die beestjes, maar dat wist je al hè?

    FIjn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes, geniet er van. En beleef maar veel gezelligheid samen.

    Fijn weekend met zon hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker ding, heerlijk om te lezen dat elke kat weer een geheel eigen persoonlijkheid is maar Lop is als rooie wel mijn favoriet,hoor!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het pluizenbolletje is tot een mooie dame gegroeid =)
    Prachtig zijn katten toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve snoet heeft ze :o))
    En zo mooi ... zwart-wit !
    Erg leuk ...:o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snuitje hé op die bovenste foto.
    Krijg ik haar toch nog eens te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie daar kun je lekker van genieten.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Petra wat leuk al die foto,s van de poezen wat zijn ze klein geweest he , nu is Mo nog aan beurt, liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig, terwijl ik dit lees, ligt mevrouw heerlijk hier naast mij in mijn bed te slapen! ;) Mooie foto's!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!