woensdag 12 september 2012

En? Weten jullie het al?


Op de school van ons jongste kuiken kun je ook stemmen en...het was er zowaar al flink druk op de vroege ochtend! Ik heb niet zo heel veel met al die politieke perikelen maar om mijn hart voor bewust leven, goed voor mens, dier en natuur nog wat extra steun te geven stem ik wel.
Over de natuur gesproken...zo blij als veel mensen worden van een heerlijke zomerse dag...zo blij word ik minstens van het uitzicht wat ik gisterenavond had!



Noem het een tic..zoiets zal het waarschijnlijk ook wel zijn ;) maar ik word er echt helemaal enthousiast van. De zon op de huizen en dan die dreiging van die aardezwarte wolken (de dreiging viel mee hoor, ze waaiden over!). Het is duidelijk...mijn tijd van 'genieten van het weer' komt er weer helemaal aan!
Ondertussen is de vierde pannenlap (klik) ook af! Enne...het werd een restjespannenlap. Want al was ik (en ben ik eigenlijk nog steeds) ervan overtuigd dat ik nog een bolletje blauw had...het is echt nergens meer te vinden en dus heb ik de restjes maar opgemaakt.



En als laatste nog even een grapje met Mo...


Je ziet het niet maar zij ligt als een kippetje op mijn stapeltje pannenlappen te broeden!

Ze zag er de lol wel van in ;)!

11 opmerkingen:

  1. Ik heb ook iets met deze wolken. Zojuist waren er hier een paar overgevlogen. Heel mooi om te zien, ik moest mijn lampen aan doen, zo donker!

    Ik ga zo stemmen... Is het droog? Ja, het zonnetje schijnt alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor !
    Dat van het weer herken ik wel ;o)
    Genoten van het zonnetje en de blauwe luchten in Frankrijk ... wel hoor :o))
    Maar van regen word ik ook niet sjagerijnig ... echt weer om binnen gezellige dingen te doen ...
    Mo kijkt niet zo blij ... of lijkt dat maar zo :o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja laat je stem niet verloren gaan de vrouwen hebben er vroeger hard genoeg voor gevochten, maar moeilijk blijft het om een goede keus te maken,
    Wat een leuk gezicht een broedend poezenbeest met een pannenlapdekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou mijn tijd van 'genieten van het weer' is geloof ik wel geweest! ;) Maar de donkere dagen zijn wel gezellig, als je binnen zit, met de verwarming op 22 graden en veel kaarsjes!
    Die foto van Mo is echt schattig, leuk logje!!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig je pannelappen ,heerlijk dat poezebeestje gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, ik heb al gestemd. Terwijl de zon scheen. Ik vind dit weer ook wel fijn eigenlijk. Het is in huis weer zo gezellig.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben stemplicht en ik moet nog eens een ganse dag zitten ook in het stemlokaal(ook verplicht). Jaaaa en wolkenhemels, mooi mooi, zelf met een beetje dreiging :0)
    Ha ha je poes die kruipt ook net als de onze tegen het speldenkussen (soms ligt die van ons er bijna op met haar koppie)

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Mooi stapeltje pannenlappen heb je al. Heeft één van de poezen het bolletje niet stiekem ingepikt?
    Mooie donkere luchten. Goed dat het gisteren droog was, dat zorgt er toch voor dat er minder stemmen verloren gaan.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er inderdaad mooi uit zo met die dreigende wolken. Prachtig uitzicht heb je.

    Mooi pannenlappen heb je gehaakt, grappig zo met Mo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het steekt net zo mooi af op Mo als in de lucht. Het was een fraaie wolkenmassa, ik heb er ook naar staan kijken.
    Keurig mijn stem uitgebracht :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lekker werkje zo'n pannenlap!
    gistermiddag waren er ook al van die prachtige wolkenluchten, onder het autorijden viel het me de hele tijd op: zonnige vergezichten. genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!