Terwijl ik...

heerlijk op de bank aan mijn pannenlappenproject zit te werken...

 

ligt mevrouw Lop lekker naast mij te slapen.
 



 Ze snurkt echt! Ik ben er echt 's nachts weleens uitgeweest om te kijken wie er nou zoveel geluid maakte met ademen...Loppie dus!
 
Maar goed...al slapende houdt ze mij ook wel in de gaten hoor...die oortjes gaan alle kanten op ;) en zodra ik opsta volgt ze mij precies!
 


Aan het einde van de middag zijn er drie pannenlappen afgehecht, opgespeld en gestreken...klaar voor gebruik!



Nu nog een vierde...

Reacties

  1. Een positieve manier van elkaar in de gaten houden, mevrouw Lop en jij... niet vreemd als je zo aan elkaar gehecht bent... mooi om te zien!

    En wat zijn dit ontzettend mooie pannelappen geworden! Ik ben reuze benieuwd naar het vierde exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pannelappen Petra, vooral die met dat werkje erin!
    Ja die beestjes kunnen enorm snurken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat Lop je zo geholpen heeft, waar zouden wij zijn zonder (snurkende) hulptroepen ;)! De pannelappen zijn heel erg leuk geworden, daar zul ja lang plezier van hebben! Ben benieuwd naar de vierde..!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... ik weet niet wie of wat ik de mooiste moet noemen...
    Je pannenlappen vind ik erg leuk geworden, prachtig met deze kleurtjes!'
    Maar je poes... wow.. wat een knappe dame is dat. Ze heeft een erg lief snuitje. Zo vertederend zoals ze ligt te slapen op het geruite kussen.
    Ja, ik ben een echt poezenmens...

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat worden ze leuk Petra en blauw helemaal mijn kleur .....hi hi heerlijk hè zo n slapende schat naast je Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pannenlappen, ik kan niet zonder. Ook al veel gehaakt. een verslaving geweest en vele weg gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zou ik ook graag heel wat werkjes maken :o))

    Wat een lieverd, en dan ook nog zo mooi op het blauwe ruitjes lapje ....
    lieve jkleurtjes ook je pannelappen :o))

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loppie is een prachtige kat, ik hou van rode katten =)
    Leuk om te zien dat jullie elkaar zo gezelschap houden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, Lop steelt de show weer! ;) Je pannenlappen zijn heel mooi geworden. Ze staan ook zo mooi op de foto, vooral de één na laatste foto vind ik heel mooi!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kleuren gebruik je voor je pannelappen. Het koken wordt zo nog leuker.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha een snurkende kat,
    maar de pannenlappen zijn mooi.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onze kat kan ook zo snurken.
    Handig en mooi je pannenlappen.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kat van jou is ook heerlijk zeg, ik zit hier gewoon te glimlachen bij de foto', hoe herkenbaar :)
    Mooie pannenlappen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...