dinsdag 9 oktober 2012

Breien of haken?

Ik twijfelde...wat zou het nou worden? Een gebreid hoesje voor mijn mobiel...of toch maar een gehaakte versie?
 
Beiden kregen een kans en zo ging ik op een avond aan de slag!


Het wordt 's avonds al echt fris in huis dus het kacheltje geeft ons behaaglijke warmte én gezelligheid.
 
Ik begon met haken...vind ik tóch vaak een iets vlotter resultaat geven bij zoiets.


Ai..hier is iets raars gebeurd! Nee...dat gaat 'm niet worden want ook zonder de 'rare' onverwachte meerderingen rolt mijn mobiel er zo uit. En dat is nou juist wat ik niet wil....ik ben een zuunig mens ;) en wil graag het schermpje van mijn mobiel krasvrij houden.

 
Loppie kijkt toe en is het wel met mij eens geloof ik....
 
breien dan maar!
 

Kijk...dat werkt! Nu blijft de telefoon keurig in het hoesje totdat ik zeg dat ie eruit mag!
 
enne...nou vooruit...dan tóch nog een klein haakwerkje erop!

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo met het boordje en gehaakte bloemetje, het lijkt me een heel handig hoesje....ik stop mijn fototoestel ( kwetsbaar schermje) in een kleine sok haha maar jou hoesje is veel mooier ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zo heeft je mobiel het niet koud! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer gezellig hoor Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk hoor zo'n hoesje voor de telefoon.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gebreide items zijn vaak veel fijner, opzich vind ik het mooier maar ik haak liever. Leuk telefoon hoesje hoor! Mooie kleurtjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah Petra, oef.. 'k ben dus niet alleen met soms een paar steken meer dan bij de beginfase ;) Ik had het gisterenavond nog aan de hand bij het breien van een blokje, pff. Maar nu tel ik ze na iedere priem :)

    Loppie houd de boel wel in de gaten. Mooi hoesje !
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, wat is-ie leuk Petra!! Goed gelukt! En wat heerlijk je kacheltje, da's echt genieten nu! Hier gaat-ie ook al aan 's avonds, het is er de tijd voor!
    Lieve groet Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het gebreide hoesje inderdaad het leukst, helemaal met dat bloemetje erbij! :) Mooi gemaakt ook!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haken gaat idd sneller, maar deze gebreide uitvoering is wel veel mooier. Handig met dat boordje. gezellig met jullie kacheltje aan. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi petra je hebt de juiste keus gemaakt , ik vind hem heel leuk , en gezellig dat kacheltje , liefs Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk hoor, je gebreide hoesje. Mijn dochters stoppen hun mobiel in een baby-sokje.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja ik zie het, ook hier brand je kacheltje goed. leuk he? Ik kan er ook echt van genieten.
    Je gemaakte hoesjes zijn leuk en snel gemaakt. Ik heb zelf een gebreid exemplaar van sokkenwol, klein maar fijn. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!