donderdag 4 oktober 2012

Goed tehuis gezocht...;););)

voor een lieve maar oh zo ondeugende schildpadpoes!
Hoe toepasselijk...op dierendag!
 
Jullie zien de knipoogjes achter de titel hé?? Ik moet er natuurlijk écht niet aan denken om dit dametje kwijt te zijn ;)
 
Dit slopertje kan gewoon niet van bloemen afblijven! Heel behendig deponeert ze het boeketje naast de vaas en doet zich tegoed aan het heerlijke bloemenwater. En als het even kan eet ze de bloemen of de bladeren er ook nog bij op. Vooral rozen...yammie!!
 
 
Kopen doe ik bloemen al niet maar ja...soms krijg je een schattig herfstboeketje en daar wil je dan graag van genieten...toch?

 
Snel maar even op de foto gezet...kan ik er toch nog eens naar kijken ;)
 
Verder haakte ik nog een kadootje...
 
 
alleen maar vasten en dat geeft toch zo'n mooi en stevig resultaat
 

precies goed voor nóg een paar pannenlappen!
 
En voor vandaag...
 
 
Doen jullie mee?

15 opmerkingen:

  1. Ik doe mee!
    Onze poezen drinken ook het liefst water dat niet in hun bakje zit! Plassen, uit bloempotten, vazen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, ze zijn toch :"allemaal" t zelfde die eigenwijze poezenbeesten :o)))
    Maar rozen eten heb ik zelf nog niet gemerkt ...
    Leuke kado'tjes heb je ook gemaakt !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een dondersteen hihi, je kopfoto is ook al zo mooi in herfst sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, "loedertje" !! Ik weet het en doe het echt niet meer. Geen vaas meer binnen hoor. Gelukkig heb ik een veranda en daar kijk je van de eettafel op. Daar zet ik dus altijd de bloemen en geniet er net zoveel van. Vaak nog langer zelfs want buitenlucht doet ze goed.
    Hier ook geen vlees vandaag hoor. En als dat al op andere dagen op het menu staat is dat meestal biologisch.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ondeugd en vegetarisch ben ik al mijn halve leven minstens Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die poezen toch, ik heb er zo een!
    Laat ze het niet horen, oh ze ligt te slapen.... zzzzzz
    Mooie herfstige pannenlappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi hi, wat een gekkerd! Alhoewel onze Til ook wel eens dit soort kuren heeft ;)! Goed initiatief vandaag! Wij eten alleen bio/bd vlees... of geen vlees! Vandaag een eitje ;)! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, wat een kat! Ik snap er niets van hoor dat je geen ander goed huis voor haar zoekt ..... Heerlijk toch, een eigen karaktertje en een beetje ondeugend.
    Dat laatste plaatje vind ik ook een vondst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah..., de schat! Nou je bent hier altijd welkom hoor poes als 't vrouwtje moeilijk doet over de bloemetjes..., hahaha
    Wat zijn je pannenlappen leuk, zo lekker met die felle kleurtjes!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig herfstboeket! En wat zien je nieuwe pannelappen er fris en vrolijk uit! Ik ben vegetariër en daar voel ik mij supergoed bij. Hou je ondeugende poes maar lekker thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat leuk dacht ik, maar natuurlijk is dit een beetje poezen-ondeugd. Zal wel lekker water zijn met een smaakje. Leuke foto levert het op. Mooi boeketje ook.
    Je pannenlappen zie er weer lekker vrolijk uit.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik maar denken dat ik de enige ben met poezen die deze vreemde trekjes hebben, hahaha!
    Gezellige pannenlappen heb je gemaakt!
    Fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja, blijkbaar ziet Mo het nut er niet van in om een gezellig boeketje op tafel te hebben! ;) Mooie foto's!!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Petra. Ben voor het eerst bij je op bezoek. Mooie blog...haken en katten...het kan niet beter. :-) Wat is je poes een dondersteen...haha.

    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Petra ,
    mooie blog heb je !
    Prachtige natuurfoto's en je hebt gezellige poezen :))
    MMMM ...jouw appelflappen zien er lekker uit ! Ik zat hier waarachtig te watertanden.
    Plezante pannenlappen heb je gemaakt.
    Ik ga jouw blog verder uitspitten. Tot een volgende keer ...

    Groetjes uit België :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!