zondag 21 oktober 2012

Heerlijk Blogland!

Want zo is het...in ieder geval...zo ervaar ik het!

Stel je voor...ik ga een dagje uit naar Middelburg...kan ik zomaar een rondleiding geven aan mijn reisgenoten dankzij alle informatie die ik op het blog van Lupineke (klik) gelezen heb!

Bijvoorbeeld een adres (klik) voor een overheerlijke lunch!


Ik breng toch wel aardig wat tijd door in Blogland en daar geniet ik enorm van!

Je komt eens hier (klik) en je komt eens daar (klik) en zo kan het gebeuren dat je van het ene blog op doorreis gaat naar een ander blog in een ver land!
Zo kom je nog eens ergens!!


 Een tijd geleden was ik aangemeerd bij Jeannet in het Zeeuwse Arnemuiden (klik). Jeannet verrast ons keer op keer, soms wel een paar keer per dag, met creatieve nieuwtjes, patronen, tips en zo kan ik nog wel even doorgaan.


 En zo liet zij in augustus iets (klik) zien waarvan mijn hart op hol sloeg!
Wauwwww...dat wil ik ook!!!


Klikkerdeklik via een link hopte ik van Jeanet naar Beata in Vancouver (klik)!
Dat kan allemaal in Blogland...vanuit je luie stoel en met het kacheltje aan je voeten.



Zoonlief hielp nog even mee om het spanned te houden ;). Ai...heb ik nu nog wel voldoende katoen voor de hele rand???
Maar...hij heeft zomaar wél met een echte schaar geknipt, knappe vent!

 Omdat ik niet helemaal snapte hoe je nou zo'n randje haakt kreeg ik van Jeanet weer een adresje (klik) waar ik op de koffie kon gaan voor een zeer duidelijke uitleg.


Hoe leuk is het toch om met elkaar zoveel moois te delen, tips uit te wisselen en elkaar aan te moedigen.


En...niet te vergeten....naast de enorme hoeveelheid enthousiaste bloggers zijn er natuurlijk ook de lezers!

Wat ben ik altijd blij om jullie reacties te horen of te lezen...echt zó leuk!! 

Maar natuurlijk ook de stille lezers...die gezellig stil meegenieten.

Dank jullie wel!!

En dan....na deze avontuurlijk reis in het heerlijke Blogland lukte het mij om mijn eerste kussentje te maken!


En nu denk ik natuurlijk meteen aan mijn blauwe wollen lap uit mijn vorige blogje.....
oh oh...dat wordt niet alleen omfestoneren!!!

14 opmerkingen:

  1. Hi hi, wat een heerlijk en herkenbaar logje Petra!! En wat is je kussentje mooi geworden, wow! Weet je, dat ik precies hetzelfde rieten poefje bezit? Dus dank voor het leuke idee van het kussen, het gaat hier meteen kriebelen ;)! Maar, vandaag eerst naar de tuin, daar moet nog eens even stevig aangepakt worden, wie weet, misschien daarna.... een kussentje?? Heel fijne zondag en dank je wel!! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Petra, wat een leuk kussen met randje.
    Een opsteker voor blogland!
    Applaus voor zoon, goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even met je mee gereisd en zo kom je op mooie sites, mooie wol gezien en de site van Lupineke heeft zulke mooie foto's. Die blauwe wollen lap ziet er heel behaaglijk uit en zo'n mooie kleur ik ben benieuwd naar het resultaat.groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Wat is je kussentje mooi geworden! Heerlijk dat je veel tips kunt gebruiken, dat is nou juist de bedoeling! Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel erg leuk en mooi Petra Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk blogje heb je geschreven en je kussentje is gewoon prachtig....ik hou wel van die kantjes....en ik wens je nog veel plezier in blogland ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet ook zo van blogland! Ik vind het echt de grootste inspiratiebron! ;) En het kussentje is inderdaad heel mooi geworden en staat ook erg mooi op de foto's! Leuk!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en gezellig blog heb je, Petra. Ik kom zeker vaker bij je kijken. Dat kussen is echt heel leuk geworden. Dat gehaakte randje maakt het bijzonder, geeft het zo'n heerlijk sfeertje en past heel goed bij het rieten krukje.
    En ja, ik zal mijn bloglezers uitgebreid op de hoogte houden van het wel en wee van mijn cursus *Ü*. Leuk om te lezen dat jij zulke positieve ervaringen hebt met de Vrije School. En het is net wat je zegt, het hoofd komt in deze tijd toch wel voldoende aan bod, laten we de vaardige handjes niet vergeten.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw eerste kussentje is een prachtexemplaar geworden Petra !
    En het gehaakte randje er rond maakt het af !

    Lieve groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw wat is deze kussen super leuk geworden, vooral dat gehaakte randje er om heen dat doet het hem helemaal af maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik geniet ook zo van het bloggen en bloglezen. Al die leuke dingen die je ziet. En met sommige mensen heb ik wat meer contact gekregen. De meesten zijn superaardig. Ik ben ook blij dat ik jouw blog ontdekt heb.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt reizen is leuk, maar digitaal reizen zeer zeker ook.
    en wat een heerlijk kussentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je toch weer mooi voor elkaar gekregen!!

    En ja hoor.. zo ervaar ik het bloggen ook ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kussen is het geworden. Dat gehaakte randje maakt echt een heel verschil tussen een beetje saai naar heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!