Heerlijke herfstvakantie...

 Dat hadden wij de afgelopen week. En ondanks dat het ook een rommelige herfstvakantie was door heel veel breekwerk in het huis beneden was er gelukkig genoeg tijd voor...Genieten!


Ik zeg weleens...ik ben op mijn best in een natuurlijke omgeving. Dat geldt eigenlijk voor alles. Ik hou van de natuur zelf, natuurlijke materialen en...eerlijke spullen.
 En die waren afgelopen zondag volop te vinden op de Pure markt (klik) in Den Haag.


Yammie!!


 
Werkelijk de allerlekkerste druiven komen van deze druivenkwekerij (klik)!

 
Ook ben ik in de vakantie zoveel mogelijk in het bos te vinden...

 
waar het nu zó mooi is...

 
en waar het de komende tijd alleen nog maar mooier wordt!


Hmmm.....maar lekker in het herfstzonnetje liggen soezen....is ook niet verkeerd! ;)
 
Kortom...we hadden een heerlijke vakantie!

Reacties

  1. Ben het helemaal met je eens ,de natuur ,,,,,eerlijk eten ,,,,,,een zonnetje af en toe,,,,,,,heerlijk ,,,,, mooie foto s echt de sfeer proevend Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award gegeven, kijk maar even op mijn weblog.
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar! En wat kan de herfst(vakantie)toch mooi zijn! Prachtige foto's met beelden die mij ook enorm aanspreken!
    Lieve groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het breekwerk even niet mee rekent, toch een heerlijke vakantie. Wat een bijzondere paddenstoel en prachtig park. Ik krijg zin in druiven ;) Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet met je mee hoor en wat heerlijk is het in het bos hé , ik mag daar ook graag wandelen.....en dat brood ziet er echt heel erg lekker uit ...
    fijne zondag ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG!
    Fijne zondag!

    Lieve groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
    genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Petra ! Dit is voor ons ook genieten. Heu .. ben je bij die paddenstoel op je buik gaan liggen ;) ?
    En ik zie dat jouw kussentje de goedkeuring van poes gekregen heeft :)
    Nog een fijne week ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je mij bent gaan volgen!
    Maar ik zie hier bij jou ook zoveel gezelligs en herkenbare interesses...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die foto van die paddenstoel is echt heel mooi zeg! En misschien ga ik ook maar een keertje mee naar het bos, want ik moet toegeven dat het er heel mooi uitziet! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigenlijk zijn alle seizoenen in het bos mooi, met mooie donkere blader tapijten of vrolijk fluitende vogeltjes.
    Maar díe kunnen maar beter uit de buurt van poes blijven, hoewel, zíj ligt toch maar lekker te soezen op dat mooie kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige herfstfoto's op je blog! Je hebt de sfeer goed weten vast te leggen..
    En ah, de poes... zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat dit een heerlijke week was zie je meteen aan de foto's. Binnen en buiten overal genieten. En klussen, ja, daar moet je echt even doorheen kijken en het resultaat voor ogen blijven houden.
    Lieve groeten, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Petra, het is alsof ik mezelf hoor zo'n dertig jaar geleden, ik geniet er nog van na, als ik jouw blog lees, beleef het allemaal weer opnieuw dat heerlijke herfstvakantiegevoel.
    En net als jij geniet ik ook enorm van het blogwereldje ook al ben ik er minder vaak te vinden, het heeft mijn hart!
    Lieve groet van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik geniet enorm van de herfst. Wat een schitterende foto's plaats je toch weer. En die markt lijkt me heel erg leuk. Dat is toch wel wat ik mis van het wonen bij of in een grote stad, hier hebben we wel een biologische markt maar die is erg klein. Het soort mooie markten waar jij over schrijft zijn hier, voor zover ik weet, niet.....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...