zondag 14 oktober 2012

Lapjes, lapjes en nog eens lapjes...

 Wat hebben wij er veel gezien vanmorgen. In Rijswijk was/is er vandaag het Stoffenspektakel. Samen met twee dochters ging ik er maar eens een kijkje nemen. Ondanks de stortregen waren er heel wat mensen op de been om naar de lapjes, knopen en alles wat nog meer met onze hobby te maken heeft te kijken...en te kopen ;).


wat een kleurenpracht en wat een keus!!


Gelukkig kun je in 'De Broodfabriek'  heerlijk koffie drinken want daar waren wij na een rondje lapjes kijken wel aan toe.


Krakend verse broodjes en nog warme gevulde koeken!!


 

 Ik kocht een prachtige wollen stof, daar maak ik een deken van voor koude winteravonden. Ik hoef er maar weinig aan te doen..alleen omfestoneren....en laat ik daar nu juist dol op zijn!


En dan ook nog dit schattige lintje...geen idee wat ik ermee ga doen maar ach...dat komt vast vanzelf. Het is nog geen Pasen ;).


En deze lapjes liggen klaar voor mijn volgende project(je). Nee, deze kocht ik niet vandaag maar al eerder een keer bij Ikea.

Wat het gaat worden?  Oh, iets heel leuks wat ik heb gespot op een ander blog.

Wordt snel vervolgd!!

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n spektakel. Rijk gezicht al die stoffen en knopen. Ik ben benieuwd wat je van die Ikea spulletjes gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit zo , en je komt er inderdaad van alles tegen de wollen lap is prachtig....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zal je ogen daar wel uitgekeken hebben :))
    Zoveel verschillende geel gekleurde knopen !! Ben gek van geel.
    En Petra nu ben ik wel curieus naar het vervolg ....

    Fijne avond nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm.. die gevulde koek was zo lekker!! :) En ik vond het heel gezellig, ook al ben ik nu wel blut! ;)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die wol..!! Prachtig Petra, wat een schitterende lap, alleen met deze al ben je super geslaagd! Ik kocht op de Markt een soortgelijke, maar eigenlijk veel te donker van kleur. Toch staat het wel mooi op mijn bankje, maar het 'blonde' ben ik hierdoor wel kwijt.. misschien toch maar ruilen ;)! En je dochters, zijn zij ook nog geslaagd? Ik ben benieuwd wat je van de Ikea-stofjes gaat maken! Heel fijne zondagavond, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er gezellig uit , Petra je zult wel genoten hebben , lekker met je 2 dochters , geniet er maar fijn van en wat een leuk band , lieve groet Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig, met 2 dochters naar de stoffenmarkt. Mijn dochters zijn daar helaas niet in geinteresseerd.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat ziet er veel belovend uit ik word nieuwsgierig Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal gezellig geweest zijn! Ik ben ook helemaal weg van die mooie lichtblauwe wollen lap stof! Je maakt me wel nieuwsgierig, ik ben zo benieuwd wat je gaat maken van de stof die je bij Ikea kocht.
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend ... ben benieuwd ook naar het roze ( haak?katoen?) bolletje !
    Leuk zo'n stoffenspektakel .... verheug me zelf op de handwerkbeurs in Ahoy :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Vooral het wollen stofje en het lint.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar word je toch wel blij van als je al die mooie stoffen ziet. De dekenstof is prachtig. Ik heb hier zelf zo'n deken in de kast liggen, toch maar eens snel meer binnen handbereik leggen. Natuurlijk ben ik benieuwd wat je van die mooie stofjes en garen gaat maken, dus begin maar snel. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo rond struinen en dan wat inlopen doen.
    Leuk band komt altijd wel van pas en mooie stooffen aan het werk jij want wij zijn nieuwsgierig geworden :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent leuk geslaagd,mooie dekenstof grappig bandje,heerlijk genieten van al die lapjes,wij gaan vandaag naar Barneveld,heel benieuwd waar we mee terugkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat maak je een leuke dingen en ik ook heel erg benieuwd naar wat je van die mooie Ikea stofjes maakt.....en ik ben je nieuwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk is dat he, rondstruinen op een lapjesmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!