Kleur bekennen...

Zo'n twee weken geleden hebben manlief en ik heerlijk gewandeld in de Kaapse bossen...zéér de moeite waard! Het viel ons toen wel meteen op dat er in die bossen..ver van huis ;)..echt veel meer kleur was.
 
 Zou dat dan door de zilte zeelucht komen? Willen 'onze' bomen dit jaar niet hun mooie herfsttooi laten zien? 


 Ach lieve Petra...zei ik vandaag tegen mijzelf..al wandelend in het bos...heb toch geduld! 

Want kijk toch eens...


 Het gaat allemaal iets trager dit jaar..nou ja, past goed bij mij! ;)


 oh..wat kan ik genieten van al die warme herfstkleuren..bijna lichtgevend...


en geloof mij...deze gouden herfstgloed is in een paar dagen ontstaan!


De meest gezonde voeding voor de ziel...


Jullie snappen vast wel waar ik de komende dagen heel veel te vinden ben. ;)

Reacties

  1. Bijzonder is dat, hè. 2,5 weken geleden hebben manlief en ik ook gewandeld in de Kaapse bossen (ik vind het altijd zalig om daar te wandelen) en daar was toen meer kleur dan hier in de omgeving. Maar vanmiddag, toen ik van het werk naar huis reed, viel het me ook op dat 'onze' bomen en ook de beukenhagen nu prachtig van kleur zijn.
    Jouw foto's zijn schitterend, Petra. Je hebt de herfstkleuren heel mooi 'gevangen'.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
    Maar waar zijn de kaapse bossen?

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. het valt mij op dat het dit jaar wat langer duurt. Hier in de straat zijn de bomen al bijna kaal, maar in de tuinen hier achter moeten ze nog verkleuren! Ook in de Paleistuin lijkt het minder te zijn dan vorig jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto's Petra, werkelijk heel erg mooi!! Wat een herfstpracht, om stil van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige plaatjes maar je weet ook de sfeer en gevoel erbij goed te omschrijven ,ik geniet heerlijk mee groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De herfst is zo kleurig om te zien prachtige foto's
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow en je header, die heb je toch maar mooi vastgelegd. Het gaat nu idd erg snel met verkleuren. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, zo mooi, genieten maar!
    dat kan echt deugd doen he!?
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Ik vind vooral de laatste heel mooi. Zie je, ik hoef niet eens mee naar het bos, ik heb jouw blog! ;)
    Mooie header trouwens!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, zeker met zo'n vijvertje/meertje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige foto's van prachtige herfstbomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé.. je blog is ook in herfst-stijl omgetoverd! Leuk om die veranderingen van tijd tot tijd te zien.
    Vanmiddag reden wij richting Tholen en mij viel het op dat ik zoveel mooie kleuren blad aan de bomen zag, prachtig oker... Vlakbij huis zie ik dit bijna niet. En nu lees ik jouw verhaal (loop een beetje achter...) en je maakt een vergelijkbare opmerking.. Misschien heeft het ook te maken met bepaalde boomsoorten?

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het viel mij dit jaar ook (voor het eerst) op hoe plotseling de blaadjes van kleur veranderen.

    Wat een prachtige foto's zijn dit, je laat echt de mooie kant van de herfst zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad genieten ... dank je wel voor het meegenieten :o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...