Oké...nog één keer dan...

want eerlijk gezegd kan ik nog wel 10 logjes vullen met die mooie herfstpracht buiten...
 
 
 en het leuke is...elke dag ziet het er weer anders uit!
 
Eerst lichtgevend geel, vandaag warm bruin/oranje...
 
 
Als je naar beneden kijkt is het een feest...

 
en het groen is groener dan ooit!
 

Maar vergeet vooral niet omhoog te kijken...

 
ik zou graag een trui hebben in deze kleuren!
 
 
Hemels mooi....
 

Wat boffen wij toch met een manneke in huis dat niet van uitslapen houdt ;)
want dán ga je dus al vroeg op pad..


Bij het aanschouwen van zóveel moois voel ik alleen maar intense dankbaarheid...


De toverbolsjaal (klik) is al een tijdje af en past prachtig in het geheel!

 
En..vandaag is het Sint Maarten.
 
 Prachtig geïllustreerde prentenboeken voorlezen bij de kachel.
Het zingen van de Sint Maartensliedjes...
 
 
en genieten van de mooie lantaren van zoonlief.
 
Ik wens jullie een warm en knus Sint Maartensfeest toe.

Reacties

  1. Prachtige foto's! Ik kan me goed voorstellen dat je geniet van de herfst, het lijkt net of het dit jaar nog mooier is dan anders...
    Geweldige lantaarn en erg gezellige boeken! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer heerlijk genieten van jouw prachtige foto's :) Toch een mooi jaargetijde hé !
    En Petra ga je op zoek naar dat bepaalde kleurtje voor een trui ?
    Mooie sjaal geworden mede door het kleurenverloop. Is het een boordsteek 2/2 die je hebt gebruikt of een soort patent-steek ?
    Lantaarn van zoonlief vind ik ook mooi !
    Hé ik ook zonnestraaltjes in een fotootje gevangen :))

    Nog een fijne zondag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig ik geniet met je mee, dank je wel voor deze boswandeling , en je sjaal is ook al zo mooi van kleur.....
    groetjes en een fijne sint maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Ben vandaag ook in het bos geweest, het is echt allemaal fotogeniek nu in de natuur. Genieten!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mens zou daar ook geen genoeg van moeten willen krijgen. Al die kleurenpracht zomaar gratis en voor niets om van te genieten en je door te laten inspireren.
    Fijne Sint Maarten, behalve de speculaas gaat het bij ons vanzelf voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, een mooie sjaal ligt daar in het bos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal even prachtig, ik word heel blij van jouw foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kleuren springen er van mijn scherm af, prachtig!
    Geniet van het Sint Maartenfeest!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Petra dit verveelt toch nooit .....prachtig Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is de natuur nu, wij hebben vanmiddag ook een lange boswandeling gemaakt. Hier zijn de blaadjes die op de grond liggen niet zo mooi van kleur.. Je lantaarntje is ook mooi!
    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontroerend mooi!
    Fijne zondag nog, liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig de herfst, elk jaargetij heeft zo z'n moois, maar de herfst.... Fijne week ng, het weer zit mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hé? Die herfst? Je hebt het prachtig vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige herfstdag en St.Maarten breng je in beeld. Mooie kleurtjes van de toverbolsjaal. Hij ziet er heerlijk warm en zacht uit. Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie plaatjes en wat een leuke sjaal
    mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto´s weer, van mij mag je nog wel daar mee door gaan hoor.
    Leuke sjaal overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die roze boom!!! Mooie foto's levert zo'n herfst toch op!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kleuren!! Mooie foto's. Ik heb wel eens strengen wol in die kleuren geverfd, werd heel mooi. Fijne week, groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende foto's. Dat mos op verschillende hoogtes, zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Laat maar komen hoor die foto's, ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende warme foto's !
    lieve groet,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...