Wat een rust...

hier op Het lieve leven!
 
Dat komt vast en zeker omdat de rust hier in huis en vooral in mijn hoofd ver te zoeken is ;).
De weken voor het heerlijk avondje is het voor mij elk jaar een drukke boel....


Leuke kadootjes kopen...


 Surprise maken én opletten dat je niet ergens komt waar men dat liever niet heeft ;)

 
Gedichten maken met behulp van het rijmwoordenboek van Mick (klik)
 
 
We hebben het er allemaal maar druk mee hier in huis!


En tussen de bedrijven door brei ik nog een naaldje aan mijn vest...


Tot gauw!!

Reacties

  1. Druk, maar wel een gezellige tijd. Dat mis ik wel nu mijn kinderen groot zijn, en eigenlijk liever het alleen bij hun vader vieren omdat daar nog kleine kinderen zijn. Veel plezier, groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan jij toch goed een sfeertje weergeven ,veel plezier hoor Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig met al die Pietjes. Wij vieren al een aantal jaren geen Sinterklaas meer, soms mis ik het wel, soms vind ik het ook wel lekker rustig. Veel plezier met de voorpret.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die voorpret en spannende drukte.
    Nog een paar nachtjes slapen maar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuke tijd ik ga vandaag nog aan de slag.
    Wat een leuke sint en piet heb jij van hout als ik het goed zie, je vest wordt ook mooi.
    fijne sinterklaas avond.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, het is een drukke tijd, maar ook wel heel gezellig vind ik.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, een beetje jaloers ben ik wel op je hoor.. Hier voor het eerst dit jaar geen Sintfeest meer! Ach, aangezien ik het wel een echt kinderfeest vind, is het ook wel goed zo.. 16 en 19 is toch niet echt kinderleeftijd meer, niet? Je vest wordt prachtig, ik ben reuzebenieuwd naar het geheel.. moet je nog veel breien? Veel succes met alle voorbereidingen voor pakjesavond, en alvast een fijn weekend! Lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Druk, maar wel o zo gezellig! Ik geniet van jouw verslagjes en de foto's die daarbij horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Druk voor je maar wel o zo gezellig, nu de kinderen hier de deur uit zijn is hier geen sinterklaasfestijn , je vest groeit al aardig ;o)

    Ik wens je heel veel pakjes plezier .....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke sfeerplaatjes, hier komt de Sint ook al jaren niet meer wat ik erg jammer vind maar met straks een kleinkind komen die gezellige tijden weer terug hoop ik!!Succes met rijmen (vond ik altijd het leukst)en alvast een fijn avondje toegewenst,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel plezier met de voorpret en de sinterklaasavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier met de voorbereidingen en ook sterkte natuurlijk met alle drukte.
    Gelukkig vind je nog wel wat tijd om te breien. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van je leuke voor bereidingen. Een vest mooi !! Durf ik niet. Ik hou het bij Sjaals Hhi.

    Fijne Sint.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Petra, succes met al je surprises maken! Het is zo gezellig deze tijd, leuk die verboden plaatsen in huis en lieve briefjes! Heel veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellige tijd he, tikje stressvol maar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...