maandag 17 december 2012

Christmas 'redwork'...

 zo begon ik met zoeken naar een leuk patroontje voor de Kerst.
 
 Nou nou...'google' het maar eens...je weet niet wat je ziet!
De mooiste patroontjes komen voorbij (kijken bij afbeeldingen hé ;)) en wat daar dan weer zo leuk is...je klikt eens een site aan en daar zie je dan weer nóg iets leukers en zo kwam ik hier (klik) terecht...bingo...zoiets had ik in gedachte!
 
Dus meteen aan de slag, echt een heel leuk werkje om tussendoor te maken.

 
uiteraard in het gezellige rood/wit!
 
 
Toen op zoek naar een lijstje...dat viel nog niet mee.
Vierkante lijstjes zijn blijkbaar niet 'in' en al helemaal niet in whitewash hout.
Oké goed...deze lijstjes waren nog in huis en voor dit jaar kan het wel...dan heb ik nog een heel jaar de tijd om lijstjes te zoeken die er echt mooi bij passen.

 
't Mannetje ook een lijstje...in ieder geval een stuk beter dan de opbergdoos!
 
Dit patroontje heb ik ooit hier (klik) gevonden en er staat nog veel meer leuks op deze site.

 
Wat wél 'in' is zijn mooie lintjes in alle kleuren en maten en dus ook in rood/wit!
Deze lintjes zaten al in mijn tas voordat ik er erg in had ;) al heb ik nog werkelijk geen idee wat ik ermee ga doen.
 
Ach...alleen kijken is ook al leuk toch!

13 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden, stylish zou oudste zeggen. groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstborduurtje weer :o))
    Gezellig samen met het kerstmannetje !
    De lintjes zijn inderdaad alleen al leuk om naar te kijken .... ondertussen allerlei ideetjes wat je er allemaal mee kunt doen ;o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leukerdje, goed geslaagd. Het mannetje had al eens eerder complimenten gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstborduurtjes zijn dat! Bedankt voor de link, die ga ik in de gaten houden. En die rode lintjes, ik kan het me helemaal voorstellen dat je die niet kon laten liggen. En waarschijnlijk zullen ze bij jou niet heel lang ongebruikt blijven liggen, je hebt vast binnenkort weer een heel leuk idee.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief borduurtje Petra, ik ga je na-apen en meteen beginnen ;)! Prachtig die mooie rode tinten, wat een zachte sfeer zet je weer neer!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou helemaal niet van rood maar zo vind ik het heel erg warm. leuke sfeer roept het op! Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie borduurtjes laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt leuk geworden! Mooie foto's heb je ook gemaakt! En tja, die lintjes gebruik je altijd wel een keer (en anders weet ik nog wel iemand die ze misschien kan gebruiken ;)).

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kerstman boft dat hij teruggevonden werd en nu samen met dat andere prachtige borduurtje in een lijstje mocht. Ze passen zo mooi bij elkaar. En waarom andere lijstjes? Ik vind dat zilver juist wel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!