Welkom op mijn blog 'Het lieve leven'...

Ik ben Petra en ik schrijf hier over alles wat mij zoal bezighoudt in het lieve leven. Haken, breien, bakken, koken, anekdotes over onze drie katten... Kijk rustig rond en ik vind het ontzettend leuk als je een reactie achterlaat.

Heb je vragen of leuke positieve bijdragen..mail dan naar hetlieveleven@ziggo.nl


Veel plezier!

maandag 31 december 2012

Gezellige jaarwisseling!

De oliebollen zijn gebakken en smaken heerlijk...
 
 
stoer ;) kindervuurwerk is in huis voor onze kleine man
 
dus het feest kan beginnen...

 
Een heerlijk rustig feest hoor met deze (klik) film en een breiwerkje op de bank!
 
Ik wens jullie allemaal een gezellige en veilige jaarwisseling toe!
 

13 opmerkingen:

  1. Zo ongeveer als onze jaarwisseling hier. Een heel fijn 2013 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook een hele fijne en gezellige jaarwisseling gewenst! En een heel goed en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, geniet ervan,
    Ik wens jullie een gelukkig en liefdevol 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk logje! Jij uiteraard ook alvast een gelukkig 2013! ;) En de oliebollen smaken heerlijk, daar lust ik er vanavond nog wel een paar van!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook voor jullie een fijne jaarwisseling en een mooi 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je de jaarwisseling met veel plezier en gezelligheid hebt gevierd. Voor 2013 de allerbeste wensen!
    Lieve groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Petra, ik wens jou en je dierbaren een heel fijn jaar toe! Jullie hebben vast genoten van die prachtige film!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik hoop dat je mooie dagen achter de rug hebt, en wens je het allerbeste voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...