zondag 13 januari 2013

Ook ik was eens...

21 lentes jong!

En dat was in 1985...wat klinkt dat lang geleden hé ;).

Na een lange lange schoolcarriëre slaagde ik dat jaar voor mijn eindexamen VWO. Dat ik daar lang over gedaan heb (eerst mavo toen havo..nog eens een keertje een jaar over, vwo...nog een herexamen en toen mijn diploma) maakte mij niets uit.
 Soms werd mij weleens gevraagd of ik die school niet zo langzamerhand zat was maar nee...dat kwam gewoon niet bij mij op!


Nu...vele wijze jaren verder...weet ik dat dit gewoon mijn manier en tempo van leven is! Zo was ik toen en zo ben ik nu nog steeds.

Ik doe de dingen graag maar traag ;)

16 opmerkingen:

  1. Oh Petra, wat een geweldige foto!!! Je bent werkelijk niets veranderd, kijk jou nou eens stralen op allebei je foto's, zowel als de 21-jarige als het fotootje er naast in de zijbalk :)! Mooi om te horen dat je altijd bij jezelf gebleven bent en je niet hebt laten opjagen om het anders te doen! En wat is je header weer mooi geworden, zo fris en blauw, ook helemaal Petra! Leuk joh, zit hier echt van te genieten!! Fijne avond en lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen spat veranderd! Zo jong, zo jong. Van harte met het behalen van je diploma van het leven. Graag, maar traag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige en lieve foto! Leuk hè, die speciale herinneringen. En gewoon lekker jezelf zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra, dit is inderdaad echt een schoolcarriere te noemen! Nooit geweten dat je het zo ontzettend naar je zin had daar, ha,ha!! Echt een leuke foto van jou, zo echt zoals je bent.....en altijd blijft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er uit als een lief rustig meisje ,leuk joh die foto heerlijk om weer eens om te kijken gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto,
    genietend van het lieve leven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra, ik vind het super dat je zo je VWO gehaald hebt, het betekent dat je niet opgeeft!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Traag leven, daar is niks mis mee toch. Je hebt je eigen tempo gekozen. Wat is het lang geleden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto! En lekker rustig aandoen en het op je eigen tempo doen is helemaal niets mis mee ;) ik zou het graag leren..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk foto's uit de oude doos.
    nou volgens mij ben je niet veel veranderd.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die foto, Petra!
    En je eigen tempo volgen is hartstikke goed.
    Lieve groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke foto! En wat een heerlijk en eerlijk verhaaltje erbij ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het leven is al hectisch genoeg hé Petra !
    Jouw manier van leven is prima :) Ik doe mee ;)
    Nog een gezellige avond ....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto en ook je winterplaatjes zijn om te smullen. groet uit Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!