zaterdag 2 maart 2013

Even een dagje niets...

zo af en toe is wel heel fijn!


Dan worden de boodschappen gehaald en word ik verwend met mijn lievelings 'katjestakken'...


die passen zo leuk in het rood met witte stippenkannetje wat ik voor een héél klein prijsje kocht. Eerst had ik 'm netjes teruggezet in het kader van...ik heb echt genoeg!
Maar het eigenwijze ding bleef maar roepen....
hihi, en daar ben ik nu wel heel blij mee!


Zo wordt het toch al een beetje voorjaar in huis...
 
O ja...en wat hoefde ik nog meer niet te doen vandaag?

Koken!
Want dat gingen twee dochters samen doen. En dat kunnen ze!! Yammie..heerlijk Indonesisch.


Met een leuk muziekje erbij was het een heel gezellige boel daar in de keuken en het begon steeds lekkerder te ruiken.


Dit is een gedeelte, ze maakten ook nog mals runderstoofvlees met mihoen.


En ik hoefde alleen maar lekker op de bank te zitten en mijn breiwerk uit te halen.
 Daar was ik vorig jaar mee begonnen maar dat werd niet echt wat ik hoopte dus deze gaat in de herkansing!
Ik heb het inmiddels al opgezet en ben alweer een eindje op weg.


Kortom...een zaterdag om dankbaar voor te zijn!

19 opmerkingen:

  1. Heerlijk als er zo voor je gekookt wordt!! Ziet er lekker uit. Ik hou erg van indisch eten (mijn vader komt uit Indonesie) en kook het ook vaak. Ook vandaag, lekker ajam pekanongong en sambal goreng kool gegeten. Nog een fijne zondag, groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt een heerlijke zaterdag gehad lees ik al. Lekker voor je gekookt en jij lekker breien, dat is genieten toch................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als er zo lekker voor je gekookt wordt.Ziet er smakelijk uit.En met je breiwerkje op de bank,dat is toch genieten.
    Een fijne zondag groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heerlijk voorjaarsachtig uit bij jou en wat heerlijk dat er zo'n fantastische maaltijd gekookt wordt en jij lekker kunt zitten, er hoeft even niets. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk als er ook eens iemand anders zorgt toch ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat klinkt dit heerlijk zo'n zaterdag. Geniet ook van de zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk logje Petra!! Dit is echt een dag om in te lijsten ;)! Ik wens je vandaag weer zo'n fijne dag toe, hier schijnt in ieder geval de zon en dat vind ik al heeeeel wat!! Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige zaterdag. Wat zijn die bloemen prachtig.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn! en mooi!
    ik ben ook zo dol op katjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's heb je gemaakt! En het eten was inderdaad heel lekker! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke verwen dag heb je gehad.......vandaag ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms is het zo fijn om even niets te moeten. En je hebt er heerlijk van genoten, als ik het zo lees. Je rode vaasje met witte stippen vind ik echt geweldig!!!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de meiden gezellig samen kookten en je alleen maar hoefde aan te schuiven.Het ziet er heerlijk uit.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik deed het negen dagen: even helemaal niets. Maar dat was een ander verhaal! ;o)

    En wat ziet het eten er heerlijk uit! Zou ook zo bij je aan tafel schuiven hoor ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, dat stippenpotje. Ik heb er kommetjes van en ovenhandschoenen. ( van de xenox) Lekker om niets te moeten. Het lukt me niet altijd om daar van te genieten omdat ik dan gauw op zoek ga naar andere prikkels. Indisch koken is idd. leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, dat kan toch zo weldadig aanvoelen om een dagje niks te hoeven en je te laten verwennen! Even tot jezelf komen en de dingen doen die je leuk vindt..
    Jullie hebben vast heel lekker gegeten, het ziet er fantastisch uit.
    Je blog is ook weer gerestyled, zie ik; leuk, lekker luchtig, vrolijk, lente..

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!