Terwijl de lente zich buiten...

aarzelend laat zien...en vooral voelen ;)

och..zouden deze twee schatjes het koud hebben??   


 Hier in huis heeft de lente geen moeite...


Kijk..de 'katjestakken' die al drie weken de schoorsteen sieren beginnen uit te lopen met frisgroene blaadjes.


En zien deze kussens er niet lekker lenteachtig uit?


Ik kwam ze zomaar tegen bij een bouwmarkt. Leuk voor op balkon want daar hadden we tot nu toe een allegaartje liggen. Op zich ook niks mis mee maar die oude kussens heb ik eigenlijk nodig voor mijn haakproject!


 Daar ben ik nu de laatste draadjes aan het afhechten, een klusje op zich!
Binnenkort laat ik jullie het resultaat zien.

Ik wil jullie nog ontzettend bedanken voor jullie lieve en warme reacties op mijn vorige blogje. Ik vond het toch wel spannend...zo'n persoonlijk iets op mijn blog. Maar het voelde goed en mede door jullie reacties heeft het blogje voor mij een gouden randje gekregen. Dank jullie wel!

 Een knus en gezellig weekend wens ik jullie toe.

Reacties

  1. Ik hoop dat het lente gevoel van jou erg besmettelijk is:)
    Het ziet er bij jou in elk geval heel lenterig uit !!
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Granny's haken is leuk, maar al die draadjes afhechten is dan weer wat minder. Maar het hoort erbij en straks heb je vast een prachtig eindresultaat. De kleuren van je haakwerk passen ook mooi bij je nieuwe kussentje, zo te zien.
    En wat een heerlijk sfeervol lentehoekje heb je gemaakt. Je hebt echt gevoel voor styling! Kan ik bij je in de leer komen ? ;-)
    Lieve groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi allemaal!! Hier is het werkelijk een beetje lente,..
    Een bijonder wereldje, het blogwereldje,..
    Het zijn zulke schatten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik naar buiten kijk krijg ik wel iets van een lentegevoel, als ik naar buiten ga is het koud!!! Maar bij jou binnen ziet het er uit als lente. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jaartafel heb je, en met die mooie kussens moet het wel snel lente worden.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet de lente heerlijk vast te leggen hier, ook al is het buiten nog niet qua temperaturen. De zon geeft me het indee nu wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat de lente snel komt. In ieder geval 1 april, geen grapje, dan sta ik buiten bij een activiteit. Brrr. Je lente binnen ziet er leuk uit! En granny's die blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra,
    Ik word helemaal warm van je heerlijk lenteblog! Hier giert de wind om het huis. De lammetjes hebben het vast niet koud, als ze maar goed te drinken krijgen van de moeder... Misschien hebben we een of meerdere flessenlammeren. Vandaag al een poosje een lammetje in een doos gehad... Even kijken of het goed gaat. Heeft een flinke oppepper van kunstmelk gehad, maar we willen natuurlijk liever dat ze bij de moeder drinkt...
    Je bloemenkindjes op de jaartafel zijn zo mooi! Ik wens jou ook een heel fijn weekeinde verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die takken zijn altijd zo leuk, achja als de lente zich buiten nog niet laat zien dan halen we gewoon de lente naar binnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik de kou even achterwege laat voel ik de lente. Word toch blij van zulke foto's. Mooi die pastelkleurtjes. Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij jou heerlijk lente Petra, ik heb er zin in.Hier word je vrolijk van.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kussentjes hebben mooie zachte kleurtjes. Hou ik wel van.
    Laat de lente maar beginnen hoor!
    Leuk je op mijn FB pagina te zien. Tja, die aardbeien kwamen vast nog uit de kas. Mijn lief was jarig en wilde dit toetje wel...dan maak je een uitzondering, niet? *smile*
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...