De oranjesmaak te pakken...

dus ging ik nog even door met het leuke ontwerp van Knutselpret (klik) alleen dan een maatje groter.
 

 
Dit manneke zit gezellig op de krans die voor het raam hangt.
 
En als je dit ziet...dan vraagt dat toch om iets leuks en lekkers?
Dochterlief maakte daar deze leuke vlaggetjes bij!
 


En natuurlijk heb ik de afgelopen tijd nog wat kroontjes gehaakt...een klein werkje met een heel leuk resultaat.
 
Het Oranjefeest kan beginnen!
 
Ik wens jullie allemaal een heel gezellig K(r)oningsfeest toe.

Reacties

  1. Je bent echt in de stemming!
    Leuk he die kroontjes? Afgelopen zaterdag was ik op een verkoping en daar kon je meedoen aan een wedstrijd: kroontjes haken. Helaas ik was niet de snelste: ik deed er 8 minuten over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent er in ieder geval helemaal klaar voor, Petra. En je mannetje in de krans is super leuk!
    Groetjes en heel veel plezier morgen,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, wat een gave baksels en maaksels Petra :) Jullie ook heel veel plezier morgen met alle feestelijkheden!! De stemming zit er zo te zien al goed in!! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een leukerd in die krans.
    Jammer dat je zo ver weg woont,
    anders kwam ik zo'n lekker taartje bij je eten :)
    Fijne dag.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je ook even op mijn blog was.
    Jij hebt het ook heel gezellig zie ik.
    Alles lekker oranje, leuke popjes en gehaakte kroontjes.
    Heb er nog niets van gezien, was in de tuin bezig.
    Die foto's van de Schotse hooglanders! Wat prachtig zijn die dieren.
    Toen wij 20 jaar geleden in Schotland waren hebben we ze nauwelijks gezien, en hier zoveel!
    Waar wonen jullie dat je dat "bij de deur" hebt?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was lekker smullen!
    Nog een fijne dag verder. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit, lekker hoor :)
    Hopelijk heb je en leuke dag gehad..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...