woensdag 24 april 2013

Oranje boven...

Zo vrolijk...al die Hollandse kleuren!
Natuurlijk is het daar nu echt de tijd voor.
 
Dus ben ik maar wat aan het haken geslagen met verschillende tinten oranje...


ik kan nog steeds niet goed kiezen!
 
Loppie kleurt er trouwens ook mooi bij...heerlijk in het middagzonnetje 
 



hihi...welterusten!

Een tijdje geleden zag ik op het blog van Knutselpret (klik) een heel leuk pakketje voorbij komen. Helemaal in de sfeer van de K(r)oning...
 
Dus snel besteld en lekker buiten in het zonnetje aan de slag ermee

 
Een leuk werkje met veel festonneren..en laat ik daar nu juist dol op zijn!
 
En weten jullie wat het voordeel is van dochters die 's nachts laat thuis komen??
 



Je schiet zo lekker op! ;)
 

16 opmerkingen:

  1. Haha, die eerste foto van Lop! En je slinger is echt mooi geworden, leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk blogje, die foto's van Loppie zalig en die oranje slinger is echt LEUK!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, ja nachtwerk wordt het dan. Wat een schitterend pakketje en wat een leuke feestslinger is het geworden, echt feestelijk!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk pakketje heb je besteld en wat een mooi werkstuk!
    Zo komende we steeds dichterbij de laatste Koninginnedag....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, ik snap het helemaal.. jij stuurt de dochters de straat op om maar te kunnen handwerken :) Leuk Petra, dat wordt zeker een vrolijke boel bij jullie op Kroningsdag!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi geworden! Elk nadeel (opzitten tot ze thuis komt) heb ze voordeel zou Cruijff zeggen! @

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die lop van jou ligt volgens mij lekker te soezelen in de zon en jij lekker druk aan het werk.
    De oranje slinger is erg mooi geworden heel erg leuk om zo een ontwerp van jezelf voorbij zien komen.
    fijne kroningsdag voor jou en je familie.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent al helemaal in de oranje stemming. Leuke viltcreaties. Veel plezier met je haakwerkje.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden! Jullie zijn al helemaal in de oranje stemming zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi gemaakt,heerlijk die poes zo in het zonnetje .

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het is erg leuk om te maken die oranje kabouterslinge.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Petra,

    Wat een ontzettend leuk blog heb je zeg..
    En je oranje slinger is super tof.

    Ik wil je blog graag volgen, en hoop dat
    je ook eens bij mij op visite komt..

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie k(r)oningsslinger heb je gemaakt, ik hou ook van festoneren.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!