Squares en stripes!

Wat vind ik nou leuker om te haken?
Dat vroeg ik mij vanmiddag af...
Tsja...
 
 
Ik denk dat de stripes het gaan winnen van de squares...
 

Net iets leuker om te haken en net een iets leuker resultaat!


Maar...samen is het eigenlijk het allerleukst..zowel binnen...

 
als buiten.
 
Granny's haken is gewoon leuk!


Eeehhh...ik had mijn wollen vest héél even neergelegd om 'm na de foto van de Grannykussens lekker buiten te hangen...
 
Dát gaat nog wel even duren geloof ik...zucht! ;)

Reacties

  1. Wat een leuke frisse kleurtjes zijn het toch...ze passen echt bij de lente. En heerlijk zo`n kat in huis, wij zijn alweer jaren huisdier vrij. Maaaar ik mis het nog steeds hoor, hoewel het wel makkelijker weggaan is zonder huisdieren!!

    groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel mooi geworden! Ik vind denk ik ook de strepen iets leuker, maar ik vind ze vooral samen zo leuk! :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn samen gewoon het leukst, lieve zachte kleurtjes!! En bijzonder dat katten altijd graag ergens opzitten, hier is de rol patroonpapier momenteel erg in trek ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De combinatie van beiden is gewoon hartstikke mooi. Als ik er één zou moeten kiezen, dan koos ik voor de strepen, maar samen vormen ze een prachtig paar. En lekker, buiten op het bankje in de zon met zo'n kussentje in je rug.... Genieten!
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ze zijn leuk geworden :) Inderdaad geven die lengtestrepen een superleuk effect! Heerlijk om ze nu buiten op je bankje te leggen, dat wordt inderdaad genieten zo!! En dat vest had je vandaag toch niet nodig, toch ;)?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. om jaloers op te worden ik wil het ook nog weer eens oppakken.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide zien er erg mooi uit, prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stripes en squares is een mooie match, poes en vest ook ;)
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haken is zo leuk. Ripples zijn ook enig om te maken.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is allebei leuk, maar ik ben nu ook met de stripes bezig (alleen dan fellere kleurtjes) en het gaat lekker snel en is erg leuk. Je raakt van lieverlee ook wel weer wat uitgekeken op die vierkantjes al blijven ze ook leuk.
    Mooie kussens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...