Yippieyahee...

Een blije kreet klonk hier net door de kamer...de arme poezenbeesten schoten verschrikt uit hun luie stoel! ;)
 
foto: internet

Want dit is toch wel heel leuk zeg...Anouk is door naar de finale van het Eurovisie Songfestival.      
Waarom vind ik het zo leuk? Tsja..beetje Haagse trots misschien?
 En verder hoor en zie ik haar graag dus...ik zit zaterdagavond lekker breiend voor de buis!
 
Breiend?...Jazeker!
 
Want deze week klonk er nogmaals een heel blije kreet door de kamer.
Ik las namelijk bij Julie op haar blog (klik) dat zij de patronen heeft uitgeschreven van twee konijntjes en...die zijn te koop!
 
Dat was dus niet tegen dovenmansoren gezegd...ik was al op weg naar haar Etsyshop (klik).
 
foto: little cotton rabbits

Ik ben hier zo blij mee...deze heerlijke knuffeltjes zijn al jaren favoriet bij mij en nu kan ik dus mooie wol of katoen gaan uitzoeken om zelf zo'n schatje te gaan breien!
 
Zaterdag dus ;)

Reacties

  1. Hopelijk zijn de poezen inmiddels weer tot rust gekomen..., ach ze weten toch wel inmiddels hoe het vrouwtje is...
    Wat een superlieve konijntjes zijn dat. Ik ken de blog van Julie wel en heb er al eerder zitten "kwijlen", leuk om met haar patronen aan de slag te gaan. Dat gaat jou zeker lukken!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme poezen ik weet wat ze te verduren hebben, hier schrikt er ook wel eens eentje ;) Super leuk dat je eindelijk deze mooie patronen hebt! Wens je er alvast heel veel plezier mee ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk nieuws , wist het van Anouk ook nog niet:o)

    Veel konijnen brei plezier hoor !!
    hoe zullen de poezen reageren , als ze de lange oren zien ...;o)
    (inplaats van een poezestaart)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een schattige konijntjes en tof van Anouk, ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die schattig, maar ........ tijd, het grote probleem en er is zoveel leuks te maken, maar zal het in mijn hoofd bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het patroon in het engels is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he, dat ze de patronen nu uitgebracht heeft! Ik heb ze zelf ook gelijk gekocht:) Wat is er toch veel moois wat er gemaakt wordt! Ben erg benieuwd naar jou konijntjes straks, je gaat ze toch wel in meervoud breien;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk dat Anouk door is ,en die konijntjes wat een snoepies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha ha wie weet maken we een kansje.
    maar die konijnen zijn heel erg leuk ga daar ook eens een kijkje nemen!!
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anouk was geweldig! heel puur, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste keer dat ik Birds hoorde vond ik het helemaal niets, maar naarmate ik het vaker hoorde begon ik het steeds mooier te vinden. In eerste instantie had ik eigenlijk een heel ander liedje soort van Anouk verwacht.
    Ze heeft gisteren mooi gezongen en ik ben benieuwd naar zaterdag. Ik denk wel dat Denemarken een hele grote concurrent gaat zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, leuk hè, ik ben eigenlijk geen songfestivalfan, kijk al jaren niet meer, maar nu... Vond het ook spannend! Veel breiplezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk heh, ik ben zeker geen fan van het songfestival, maar anouk is best cool. Ik ga (al hakend) met je meekijken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik kom zaterdag gezellig naast je op de bank zitten hoor! Alleen zit ik dan waarschijnlijk met een kop thee in mijn hand in plaats van een breiwerkje! ;) Ik vind ze wel heel lief! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig zijn die konijntjes, he, ik zit er ook al jaren naar te kijken! Anouk vind ik ook geweldig, maar de combinatie met het songfestival...tsjaa. Toch wel leuk dat ze door is. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad, wat een schattige konijntjes !
    En het liedje van Anouk vind ik ook erg mooi, de melodie is zo weemoedig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi nummer he, wij hadden de tranen in de ogen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat een enige konijntjes! Wat zou ik dat graag kunnen, maar ik ben bang dat mij dat nooit zal lukken ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...