zondag 9 juni 2013

Vroeg uit de veren...

Ik hou van rust....ik hou van varen en water.....ik hou van natuur...
 
Deze drie ingrediënten zijn in ons gezin welbekend.


En zo werd ik dus vandaag door mijn lieverds verrast met een vaartocht in de Biesbosch! 
Terwijl half Nederland nog op één oor lag vertrokken wij richting fluisterboot (ook lekker stil ;)).


De zon had er nog geen zin in, gelukkig had ik mijn stapel wollen sjaals meegenomen want die hadden we wel nodig.



Maar al is het koud...het zien van zoveel moois, het kabbelen van het water, vogels die onophoudelijk hun ochtendlied zingen en de gezelligheid van ons gezin maakt het hart warm.


O ja...gitaarmuziek...daar ben ik zó dol op dus dat kreeg ik er ook nog bij!

 
Eigenlijk zou ik zelf wel een bootje willen ...

 
een kleintje maar hoor...gewoon om soms uit de drukke wereld de stilte van het water op te zoeken.
 
 
 
Ach ja...een mens mag toch lekker blijven dromen?
 
Vandaag was een dag met een Gouden randje, ik droom nog even verder!
 

15 opmerkingen:

  1. Wat heeeeerlijk om zo verrast te worden! Was je jarig?
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verslagje heb je ervan gemaakt! Ik vind die foto zo langs de boot met het opspattende water ook heel mooi.
    Het was gezellig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig om zo verrast te worden! En mooie foto's, zeg. Wij hebben dat vorig jaar ook eens gedaan. Ik hou altijd erg van op het water zijn, heb ook heel lang gezeild, maar het is nu soms wel erg druk in Nederland. Varen in de Weerribben met een fluisterboot is ook een fantastische ervaring. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O heerlijk zeg had net het blogje van Annabel gelezen nou was vast een gezellig boottochtje.
    En dromen ach heerlijk toch :))
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zo'n dagje uit op het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk als je zo geniet ,lekker verder dromen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo!
    Est leuk dat je mijn vormtekenblog bekeek en ook aan het tekenen bent.
    Ik zend je een hartelijke groet,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt geweldig zoals jij en annabel het beschrijven. Ook bij jou van die mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij dat ik mocht meevaren Petra en dit zonder uit mijn stoel te komen :)
    Geweldig toch die verrassing ! Je hebt weer mooie foto's genomen !
    Dromen ... heerlijk ... !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n dagje, puur genieten die rust en natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve verrassing hebben ze voor jou bedacht! Ik ken de Biesbosch wel, wij wonen er vlakbij..
    Bedankt voor het meegenieten via je mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hè, de Biesbosch. Vroeger ben ik daar veel met een bootje op vakantie geweest. Dat was een heerlijke tijd. Wat een ontspanning en rust. Een bootje lijkt mij ook wel wat. Leuk dat je zo'n verrassing kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig he de Biesbosch, ben er vorig jaar ook geweest. Rond gevaren en aan land geweest voor een wandeling.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie romantische tocht gemaakt, maar het zag er wel koud uit, brrrrrrr!!!!
    Zelf een boot.... tja die kosten wel wat, en een roeiboot is niks dan moet je zo hard werken, kom je niet aan genieten toe.
    Misschien word je nog eens verrast met zo'n tochtje.
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!