Zomers genieten...

dat doe ik nog steeds!
 
Heerlijk om de klok even de klok te laten en gewoon te doen waar je zin in hebt.
En doordat ik veel buiten ben zie ik zoveel leuks...
 
 
deze duifjes hadden toch zo'n lol in de fontein, lekker spetteren.
 
En al woon ik in die grote mooie stad...

 
ik ga 's morgens vroeg graag even naar het weilandje
om zo toch wat landelijkheid op te snuiven.

Het schijnt heel lekker te zijn....


marshmallows roosteren in het vuur ;)
 
Dit vind ik dan ook zo bijzonder...


geklemd tussen drukke wegen waar de hele dag...en nacht...veel verkeer voorbij raast
 vind je dit mooie plekje.
 
 
Zoveel mensen rijden, brommeren en fietsen erlangs...
maar bijna niemand ziet het!
 
 
Ik voel grote bewondering voor de natuur die onverstoorbaar zichzelf blijft.
Zich niet laat opjutten of steeds maar wil veranderen om meer te willen.
 
De natuur die middenin de drukte groeit en bloeit...
 
Zomaar...
 
 
Net als deze schoonheid die ons verwelkomt als we de fiets willen pakken.
 
Zomaar...
 
Ik geniet van deze zomerweelde en voel mij een dankbaar mens.
 

Reacties

  1. Ik voel het gelijk zo met je ,het is dat wat je wil zien ,dank voor de mooie plaatjes lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wij hebben geluk dat jij deze momenten hebt vastgelegd om ons mee te laten genieten !
    Toen ik vroeger op stap ging met mijn kinderen wees ik hen ook steeds op het mooie van moeder natuur en nu doe ik het bij mijn kleinkinderen. Ik kan er enorm van genieten ....
    Fijne dag nog .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plekken, om heerlijk van te genieten! Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er oog voor Petra, kijk ook eens op mijn wandelspinsels blog als je zin hebt...http://spinseltje.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hé de mooie dingen die Moeder Natuur ons zomaar geeft, die moet je koesteren en heerlijk van genieten!!En mooie plaatjes van maken zoals jij doet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gaat om vinden wat je ziet en niet wat je zoekt hé! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd in welke grote stad je woont.
    Maar het ziet er daar mooi uit.
    Gelukkig zijn in elke grote stad zulke mooie plekken.
    Wij wonen hier ook zo mooi aan een heel groot park met veel groen.
    Op de één na laatste foto staan dropplanten (de Nederlandse naam)
    Die vind ik zo mooi, maar in onze tuin willen ze maar niet.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk als je erzo van genieten kunt.
    En wat ziet het er prachtig uit , mooie foto's Petra
    Geniet nog maar lekker even door doen wij ook.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker genieten van de wonderen die op je pad komen en die jij opmerkt! Ik wens je nog meer van deze mooie wonderen tijdens deze klokloze en fijne zomerse dagen!
    Warme groet,Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je laat me deze (te) warme zomer met een hele andere blik weer zien =)
    De natuur is mooi, als je maar even tijd neemt om te kijken ja, wij gaan er ook graag even op uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ja, als je je ogen goed de kost geeft kun je zulke mooie dingen ontdekken! Schoonheid zit hem soms maar ik hele kleine dingen. Mooie foto's hoor, bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je inderdaad maar goed om je heen kijkt hoef je helemaal niet ver om van iets moois te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zou iedereen het moeten zien, velen zijn te gehaast. Er is veel moois dicht bij huis. Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor het koekeloeren op en het volgen van mijn wandelweblog http://www.weerplaza.nl/regenradar/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...