Zomerzotheid...

ofwel heerlijk genieten van lange zomerse dagen...


waar wij in 'Het lieve leven...' genieten van zomerse gerechten.
 Stevig desembrood met Huttenkase, tomaat en verse bieslook.

 
waar échte Haagse zeeuwse bolussen worden gebakken door dochterlief...
 
 
en waar ik van mezelf eindelijk geen uitvluchten meer mag verzinnen om niet te hoeven verven....

 
het is dat ik van blauw houd....
 
 
Volop genieten van puur Hollandse plaatjes...

 
heerlijk die rust, die weidsheid...

 
En natuurlijk veel buiten eten...
 

Annabel (klik) is hier de pannenkoekenbakker!!

 
en dan nog lange zomeravonden op ons balkon...
 
 
de drukte van de dag langzaam weg horen ebben
en genieten van het lied van de merels...

 
Zomer in Scheveningen!
 
Genieten jullie ook volop van de zomer?
 
Tot een volgende keer!
 

Reacties

  1. leuke foto,s,ja heerlijk he die zomer,volgende week gaan we op vakantie.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of ik van de zomer geniet! En van de merels, bijna de hele dag. En ook van die heerlijke tomaatjes, haha. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke zomer hebben we toch! :) Ik krijg spontaan trek van alle lekkere dingen mmmm.. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahoor, hier genieten we van heerlijke warme zomerdagen en zwoele avonden in het Groningse landschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb lekker mee zitten genieten van jouw genot!
    Maar bij ons thuis doen we het ook hoor. Wat is zomerweer toch geweldig, van de vroege ochtend tot de late avond. Het veranderende licht, de geuren, de kleuren en de vochtigheid... In één woord geweldig.
    Mooie foto's laat je zien, Petra!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie komen daar niks tekort zie ik wel. Heerlijk al dat lekkers en mooie uitstapjes die niet ver hoeven te zijn.
    Wij genieten hier ook, we hebben er zo lang naar verlangd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor wij genieten hier ook van de zomer .. en van jouw prachtige foto's !!
    Petra ik krijg weer honger van naar jouw smulfoto's te kijken :))

    Nog een fijn weekend verder met veel zon !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja heerlijk he die zomeravonden wij leven ook helemaal buiten echt genieten lekker dicht bij huis.
    ieve groet Albertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja genieten doe ik zeker ,ook van jouw dingen ,lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Petra,
    Wat een mooie foto´s weer!! Fijn dat je ook zo geniet van het mooie weer.. Je balkon is in ieder geval een perfect plekje hiervoor..
    Fijn weekend!
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, wat een gezellig blogje! Ik geniet ook hoor, alhoewel ik het minder fijn vind als het erg warm is...... Hoewel, op het heetst van de dag ga ik dan gewoon binnen zitten breien of lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met volle teugen Petra.
    Heerlijk zomers is het.
    Met die hemelsblauwe verf hou je de zomer ook mooi lang vast.
    Lieve groet en nog veel zomerse dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een heerlijke foto's, heb je geen kamers te huur bij jullie? Zou zo verhuizen, wat een prachtige omgeving hebben jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je foto's Heerlijk !! Ik ben benieuwd wat het geworden is met blauwe verf.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk he deze zomer, ook wij zitten graag tot s`avonds laat buiten in onze tuin en we eten dagelijks buiten!
    Het is genieten met de grote G....
    Jij woont in Scheveningen ik woon in Oude Wetering, een hemelsbreed verschil, de stad en een dorp. Toch leuk dat ik kan zien dat je ook kan genieten van de natuur en de mooie plekjes rondom Scheveningen....

    groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...